عصر بازار

خیّرترین ثروتمندان جهان را بشناسید

عصر اعتبار- بخشیدن ثروت به موسسات خیریه، امروز به یک جریان تقریبا همه‌گیر بدل شده، به طوری‌که هر روز بر تعداد ثروتمندانی که به این جریان می‌پیوندند، افزوده می‌شود.

خیّرترین ثروتمندان جهان را بشناسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، حتما بارها از خود پرسیده‌اید که خیّر ترین افراد جهان چگونه این‌همه پول جمع کرده‌اند؟ بیزنس‌اینسایدر با همکاری موسسه بین‌المللی Wealth-X، فهرستی از 20 فرد خیّر و سخاوتمند جهان منتشر کرده که این افراد بیشترین کمک‌های مالی را به موسسات و سازمان‌های خیریه پرداخته‌اند.

    تمام افراد حاضر در این فهرست را مولتی میلیاردرها تشکیل می‌دهند که از جمله شناخته شده‌ترین آنها می‌توان به «بیل گیتس» و «وارن بافت» اشاره کرد که جریانی را به راه انداختند که طی آن با بخشیدن بیش از نیمی از ثروت خود به خیریه‌ها، سایر میلیاردرهای جهان را نیز به این کار خداپسندانه و خیرخواهانه ترغیب کردند. برخی ثروتمندان نیز پا را فراتر گذاشتند و به حدی کمک مالی کردند که دیگر جزو میلیاردرهای جهان نیستند.

    در فهرست ذیل، 20 فرد خیّری که روی‌هم مبلغی بالغ بر 110 میلیارد دلار را به سازمان‌های خیریه اهدا کرده‌اند مشاهده می‌کنید. در این جدول همچنین ثروت خالص آنها و نسبت کمک‌هایی که کرده‌اند، مشخص شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی