عصر بازار

تسهیلات دو هزار میلیاردی بانک دی برای احداث خط ۶ مترو تهران

عصر اعتبار- بانک دی در راستای کمک به توسعه اقتصادی کشور برای احداث خط ۶ مترو تهران ۲۱۰۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ضمانت‌نامه بانکی پرداخت کرد.

تسهیلات دو هزار میلیاردی بانک دی برای احداث خط ۶ مترو تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خط 6 مترو تهران یکی از خطوط محوری و پرتردد شهر محسوب می‌شود و جنوب شرقی پایتخت(بزرگراه دولت آباد) را به شمال غرب (کن) متصل کرده و از خیابان‌ها و میادین مهم و اصلی شهر عبور می‌کند.

    بانک دی با شرکت مجری پروژه قراردادی تسهیلاتی منعقد کرده و تا کنون بخش قابل توجهی از آن پرداخت شده است.

    همچنین بر اساس این قرارداد همکاری، بانک دی 782 میلیارد ریال ضمانت‌نامه بانکی برای این شرکت به منظور تکمیل پروژه صادر کرده است.

    طول خط 6 مترو تهران که در هفت نقطه با سایر خطوط مترو تقاطع دارد و از خیابان‌ها و میدان‌های مهمی مانند میدان خراسان، 17 شهریور، امام حسین(ع)، 7 تیر و ولیعصر(عج) عبور می‌کند، حدود  33 کیلومتر پیش‌بینی شده و این پروژه با 30 ایستگاه در 3 فاز اجرایی می‌شود.

    مسیر خط از بزرگراه دولت آباد (جنوب شرق تهران) آغاز می شود و با عبور از کیانشهر، بعثت، خیابان منصور، 17 شهریور، مدیان خراسان، شهید محلاتی، پل امیرکبیر، میدان شهدا به میدان امام حسین (ع) می رسد. سپس خط 6 مترو به سمت خیابان شریعتی(میدان سپاه)، بهار شیراز، میدان هفت تیر، کریم خان، بلوار کشاورز ، امیرآباد شمالی، پل گیشا، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی ادامه مسیر می دهد و سرانجام در شهرک کن (شمال غرب تهران) به پایان می رسد.

    هفته گذشته با حضور رییس جمهور از خط 3 مترو تهران که سهم قابل توجهی در حمل و نقل عمومی دارد نیز بهره‌برداری شد

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی