عصر بازار

پرداخت ۱۳میلیارد ریال وام بیمه‌ عمر و سرمایه‌گذاری به بیمه‌شدگان کوثر

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌کوثر در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان در شش‌ماهه نخست امسال ۱۳میلیارد ریال وام به بیمه‌شدگان بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری پرداخت کرده است.

پرداخت ۱۳میلیارد ریال وام بیمه‌ عمر و سرمایه‌گذاری به بیمه‌شدگان کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دوره 306فقره وام به بیمه‌شدگان اعطاء شده است که نسبت‌به شش‌ماه دوم سال گذشته تعداد وام‌ها 32درصد و از حیث مبلغ 30درصد رشد داشته است.

    روح ا... عظیمی افزود: طی مدت کمتر از دوسال حدود 1250فقره وام به مبلغ حدود 50میلیارد ریال به بیمه‌گذاران بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه گذاری صادره شرکت بیمه کوثر اعطا شده است.

    وی با اشاره به اینکه مبلغ بیش از 19میلیارد و550 میلیون ریال بابت 891فقره پرونده پرداخت اندوخته در شش‌ماهه اول سال‌جاری پرداخت شده است، خاطرنشان‌کرد: مبلغ بیش از یک‌میلیارد و170میلیون ریال به 269فقره پرونده پرداخت اندوخته در حوزه بیمه‌نامه‌های انفردی و مبلغ بیش از 18میلیاردو370میلیون ریال به 595فقره پرونده پرداخت اندوخته در حوزه بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری نیروهای‌مسلح پرداخت شده است.       

    مدیر بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری با بیان اینکه در راستای توسعه بیمه‌های زندگی در میان آحاد جامعه اختیار صدور بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری به حدود 200نماینده واگذار شده است، تصریح‌کرد: تدوین و پیاده‌سازی دستورالعمل جذب نمایندگان تخصصی بیمه عمر با همکاری مدیریت امور شعب و نمایندگان جهت توسعه شبکه فروش و نظارت مستمر بر بیمه‌نامه‌های صادره نمایندگان ازجمله اقدامات صورت گرفته ازسوی ستاد شرکت در این زمینه است.

    روح ا... عظیمی با تأکید بر این مطلب که سود علی‌الحساب و روزشمار 18درصد در پنج‌سال اول و سود مشارکت در منافع به میزان 85درصد در بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری پرداخت می‌گردد، یادآورشد: 25/06درصد سود قطعی در سال93 به بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری اختصاص یافته است که  این موضوع از مزیت‌های رقابتی بیمه‌کوثر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو