عصر بازار

حضور شرکت گسترش فناوری‌های نوین کشاورز در نمایشگاه GITEX ۲۰۱۵

عصر اعتبار- شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات خود برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک موسوم به Gitex شرکت کرد.

حضور شرکت گسترش فناوری‌های نوین کشاورز در نمایشگاه GITEX ۲۰۱۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مسعود آتشی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز در این زمینه گفت: فضای به‌وجود آمده پس از توافقات بین‌المللی اخیر و دوران پساتحریم یک موقعیت مناسب و حیاتی برای شرکت‌های فعال و توانمند در کشور است تا با توجه به تجارب سختی که در زمان تحریم‌های ناعادلانه بین‌المللی از سر گذرانده اند و قابلیت‌هایی که با وجود تمام سخت‌گیری ها و کمبودهای قبلی به‌دست آورده‌اند، حضوری فعالانه و هدفمند در عرصه بین‌المللی داشته باشند.

    وی مهمترین دلیل حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه جیتکس را معرفی خدمات و محصولات نرم افزاری حوزه بانکداری الکترونیکی تولیدی توسط کارشناسان زبده داخلی به مخاطبان و علاقمندان خارجی حاضر در نمایشگاه با تأکید بر راه حل‌ها و راهکارهایی با استانداردهای جهانی بازار کشورهای اسلامی منطقه اعلام کرد.

    آتشی افزود: بیش از 15 عنوان نرم افزار مختلف بانکداری الکترونیکی به بازار عرضه شده است و امیدواریم حضور در اینگونه نمایشگاه‌ها فتح بابی برای یک حضور جدی و مستمر در بازار نرم افزاری منطقه و کشورهای اسلامی باشد.

    در این نمایشگاه که از 26 تا 30 مهرماه سال جاری در محل ساختمان مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار شد،کشورهای مختلف جهان به ارائه دستاوردهای گوناگون یک‌ساله‌ی خود در زمینه‌های دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی‌سیم، کامپیوتر ( نرم‌افزار و سخت‌افزار)، سیستم‌های مداربسته، دوربین‌های فیلم‌برداری و عکسبرداری، تلویزیون‌های غول‌پیکر و آنچه که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن یاد می‌شود،پرداختند و شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز نیز در غرفه SR-L31 سالن شیخ رشید به معرفی خدمات الکترونیکی خود پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو