عصر بازار

تور فوری کربلا چقدر هزینه می‌برد؟

عصر اعتبار- برای سفر فوری به کربلا باید از ۹۸۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

تور فوری کربلا چقدر هزینه می‌برد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در ماه محرم و صفر اکثر تورهای گردشگری با کاهش درخواست مواجه می‌شوند، اما در میان آنها برخی از تورها، ازجمله تورهای زیارتی، به ویژه کربلا و نجف بیش از پیش طرفدار پیدا می‌کنند و درخواست‌های زیادی برای این تورها وجود دارد.

    به گزارش اقتصادنیوز، افراد زیادی در ایام محرم، علاقه‌مند به این هستند که در کنار حرم امام حسین علیه‌السلام حضور داشته باشند، برخی از آنها از قبل برای این روزها برنامه چیده تا به کربلا روند، اما بسیاری در روزهای آخر تصمیم به این سفر می‌گیرند، برخی از تورها نیز با نام تورهای فوری کربلا وجود دارند، که به علاقه‌مندانی که از قبل برنامه‌ریزی نکرده‌اند این امکان را می‌دهد حتی یکی دو روز قبل از سفر به این تور بپیوندند.

    مسوول یکی از تورهای زیارتی کربلا گفت: هزینه اقامت در کربلا و همچنین قیمت بلیط هواپیما در ایام محرم بیشتر از گذشته می‌شود، قیمت این تور در این ایام 1.8 میلیون تومان است.

    یکی‌دیگر از مجریان این تورهای زیارتی بیان کرد: هزینه تور کربلا یک میلیون و 380 هزار تومان است که به مدت هفت شب است که پنج شب اول در کربلا و دو شب باقی‌مانده در نجف اقامت می‌کنند.

    او افزود: اقامت این تور زیارتی در بهترین‌ هتل‌های کربلا و نجف است که این هتل‌ها به نسبت کربلا و نجف از هتل‌های درجه یک به شمار می‌رود.

    مسوول یکی دیگر از تورهای زیارتی گفت: هزینه تور فوری کربلا یک میلیون و 300 هزار تومان است که اقامت آن در بهترین هتل‌هاست و زمان حرکت آن بین دو تا چهار روز دیگر با هواپیمای زاگرس یا تابان است و از آنجا که بر اساس گفته سفیر ایران در عراق، هیچ زائری نمی‌تواند بدون ویزا وارد این کشور شود و در صورت همچنین تخلفی فرد متخلف به شش سال زندان مجازات می‌شود، بنابراین باید در اسرع وقت پاسپورت‌ها تحویل داده شود تا ویزای آن را آماده کنیم.

    مسوول تور زیارتی دیگری بیان کرد: هزینه تور هفت‌روزه به کربلا از حدود 1.2 میلیون تومان شروع می‌شود که در تاریخ‌های 10، 14 و 21 آبان‌ماه برگزار می‌شوند که پرواز تمامی این تورها معراج است.

    در میان تمامی تورهایی که به صورت فوری به کربلا اعزام می‌شوند، تورهای زمینی زیادی نیز موجود است که قیمت آنها از 985 هزار تومان شروع می‌شود و تا یک میلیون و 169 هزار تومان ادامه دارد، وسیله نقلیه این تورها اتوبوس اسکانیاست و علاوه بر سه شب اقامت در نجف، سه شب کربلا و یک شب کاظمین، دو روز نیز به مدت زمان اقامت این تورها برای رفت و برگشت اضافه می‌شود.

    مسوول این تور زیارتی هم به اقتصادنیوز گفت: باید هفت روز قبل از تاریخ سفر، پاسپورت‌ها به ما تحویل داده شود تا اقدامات لازم جهت دریافت ویزا را انجام دهیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: ساره ناصری
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی