عصر بازار

برگزاری دومین جلسه ستاد برنامه ریزی نمایشگاه مطبوعات توسط بانک کشاورزی

عصر اعتبار- به منظور هماهنگی ، وحدت رویه و هم افزایی میان مطبوعات تخصصی کشاورزی و ادارات و سازمان های مرتبط با بخش کشاورزی، دومین جلسه ستاد برنامه ریزی نمایشگاه مطبوعات روز سه شنبه ۵ آبان ماه در بانک کشاورزی برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه ستاد برنامه ریزی نمایشگاه مطبوعات توسط بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه که با حضور مدیران و  نمایندگانی از روابط عمومی بانک کشاورزی، روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی ، سازمان ها ، معاونت ها و موسسات وابسته و همچنین مدیران مسئول مجلات تخصصی بخش کشاورزی و نمایندگان انجمن صنفی مطبوعات تخصصی کشاورزی تشکیل شد، رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی با اشاره به این مطلب که بانک کشاورزی در دوران مدیریت دکتر شهید زاده برنامه های زیادی را برای تعامل با رسانه ها به انجام رسانده و در دستور کار دارد ، اظهار امیدواری کرد با حضور متفاوت و پررنگ در نمایشگاه مطبوعات امسال ، بخش مطبوعات تخصصی نیز در کنار سایر حوزه های بخش کشاورزی بتواند توانمندی های خود را نشان دهد.

    وی افزود: در این ستاد تلاش خواهیم کرد با بررسی ایده ها ، تقسیم کارصحیح و پذیرش و ایفای نقش بهینه در قالب یک کارگروهی منسجم ، توانمندی بخش کشاورزی در حوزه مطبوعات را به نمایش بگذاریم و با برپایی نمایشگاه تاثیر مطلوبی بر نمود جایگاه حقیقی روابط عمومی ها و رسانه ها در سازمان های مرتبط با بخش کشاورزی داشته باشیم.

    بر اساس این گزارش ، در این جلسه شاهرخ رمضان نژاد مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نمایشگاه مطبوعات را فرصتی برای بهره برداری رسانه ای دانست تا صدای بخش کشاورزی از طریق رسانه ها به گوش مردم و مسئولان رسانده شود.

    وی تاکید کرد بخش کشاورزی بایستی در نمایشگاه مطبوعات حضوری پر رنگ داشته باشد و تمام نهادهای مرتبط به صورت یکپارچه و هماهنگ عمل کنند تا توان علمی و عملی بخش کشاورزی به بهترین نحو معرفی شود.

    این گزارش می افزاید اعضای این ستاد همچنین همکاری بخش دولتی و خصوصی برای انجام اقدامات این چنینی در بخش کشاورزی را کم سابقه دانستند و از بانک کشاورزی برای حمایت از این بخش قدردانی کردند.

    شایان ذکر است نمایشگاه مطبوعات آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و نهادهای مرتبط با بخش کشاورزی تصمیم دارند امسال حضوری منسجم، یکپارچه و متفاوت را در حوزه مطبوعات تخصصی بخش کشاورزی رقم بزنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو