عصر بازار

جلسه مشترک بانک توسعه تعاون و اتحادیه مرکزی مرغداران برگزار شد

عصر اعتبار- به منظور بررسی مشکلات و نقطه نظرات شرکت های تعاونی فعال در حوزه کشاورزی جلسه مشترکی با حضور مدیران عامل بانک توسعه تعاون و اتحادیه مرکزی مرغداران مهین برگزار شد.

جلسه مشترک بانک توسعه تعاون و اتحادیه مرکزی مرغداران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ترکاشوند مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن در این جلسه ضمن بیان گزارش عملکرد در خصوص فعالیت این شرکت تعاونی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 90 درصد مرغداران تخم گذار تحت پوشش این شبکه قرار دارند و این شبکه باتوجه به تفاهم نامه ای که با دولت منعقد نموده است وظیفه تولید و تنظیم بازار را هم بعهده دارد.

    وی افزود: این اتحادیه در جهت ارتقای کمی و کیفی مرغداری ها اقدام به نوسازی و بهسازی و همچنین افزایش ظرفیت برای انجام صادرات را صورت داده است و در حال حاضر بالای نزدیک به یک میلیون تن تخم مرغ در کشور تولید می شود که در سال گذشته 70 هزار تن صادرات صورت گرفته است.

    در ادامه جلسه سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این گونه جلسات در جهت افزایش تعاملات و آشنایی با ظرفیت های موجود در بخش تعاون خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد تا حمایت خود را از این اتحادیه در جهت نوسازی و بازسازی مرغداری ها انجام دهد ضمن آنکه اعضاء شرکت تعاونی نیز براساس ضوابط و مقررات می توانند از محل منابع داخلی تسهیلات دریافت نمایند.

    سهمانی با اشاره به ظرفیت های صندوق توسعه ملی نیز خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون می تواند از محل سرمایه در گردش برای تأمین خوراک دام بطور سالانه از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی به این اتحادیه و شرکت ها تسهیلات پرداخت نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی