عصر بازار

هم افزایی بانک های پارسیان و اقتصادنوین در جهت توسعه خدمت رسانی

عصر اعتبار- مراسم امضای تبادل تفاهم نامه همکاری های بانک های پارسیان و اقتصاد نوین با حضور دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، دکتر معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران این ۲ بانک برگزار شد.

هم افزایی بانک های پارسیان و اقتصادنوین در جهت توسعه خدمت رسانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، دکتر پرویزیان دراین مراسم با بیان اینکه این تفاهم نامه می تواند برای هر 2 بانک ایجاد ارزش افزوده کند، گفت: با امضای این تفاهم نامه شرایطی فراهم می شود که کسب و کار بانکی برای خدمت به مشتریان، صنعتگران و تولیدکنندگان بهتر ازگذشته توسعه یابد و  این انتظاراست دردوران پساتحریم بانک های پارسیان و اقتصادنوین در فضای بین المللی بتوانند خدمات ارزنده ای ارایه دهند.
    دکتر پرویزیان در ادامه برلزوم توجه به گسترش و تقویت فعالیت های سندیکایی تاکید کرد و افزود :  در این تفاهم نامه علاوه بر توجه به کاهش هزینه ها، افزایش توان داخلی بانک ها، توسعه و تقویت بخش IT، تامین مالی، توزیع ریسک، تبادل علم و داشن و تجربه، فعالیت های سندیکایی نیز مورد اهتمام قرار گرفته که با مشارکت صندوق توسعه ملی به عنوان یک عنصر پولی تاثیرگذار می توانیم؛ در پروژهای بزرگ که نیاز به فعالیت های سندیکایی دارد، این بخش را تقویت کرد.
    مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید براستفاده از ظرفیت های این 2 نهاد مالی ابراز امیدواری کرد و گفت :  در مجموعه زنجیره خدمات این 2 بانک ظرفیت هایی خوبی وجود دارد که با تشکیل کارگروه های مشترک در حوزه IT، بین الملل و اعتباری و ... می توان زمینه همکاری را بیش از گذشته فراهم کرد تا هر 2مجموعه منتفع شوند.
    بر اساس این گزارش دکتر معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های بانک پارسیان اظهار داشت: این تفاهم نامه بر تحکیم روابط و تبادل تجربه ، کاهش هزینه ها و ریسک و افزایش سودآوری تاکید دارد وامیدواریم با  وجود مجموعه گروه مدیریتی بانک پارسیان فضایی فراهم شود تا بتوانیم با مشارکت یکدیگر در جهت توسعه خدمات و بهره وری و سودآوری به منظور ایجاد ارزش افزوده برای ذی نفعان گامی مثبت برداشته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی