عصر بازار

برگزاری اولین نشست تخصصی پدافند غیرعامل در پست‌بانک ایران

عصر اعتبار- اولین نشست تخصصی پدافند غیرعامل در پست بانک ایران با شعار "پدافند غیرعامل؛ مصون‌سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت" با حضور دکتر فرحی مدیرعامل این بانک، دکتر بیک‌پور رئیس مرکز حراست و دبیرکمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آرش شهرکی‌کیا مشاورمدیرعامل و رئیس دفتر مرکزی حراست این بانک و دیگر مدعوین، پنجم آبان‌ماه سال جاری برگزار شد.

برگزاری اولین نشست تخصصی پدافند غیرعامل در پست‌بانک ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر فرحی در ابتدای این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام‌حسین‌(ع) و یارانش و تقدیر از برگزاری این نشست به اهمیت پدافند غیرعامل در راستای تدابیر مقام معظم رهبری در مقابل تهدیدات دشمن و ارتباط آن با امنیت سازمان‌ها پرداخت و آن را بسیار با اهمیت دانست.
    دکتر بیک‌پور نیز در این نشست با تسلیت ایام عزای حسینی و تقدیر از مسئولان پست بانک ایران به تشریح امنیت کارت‌های شتابی، معایت و محاسن آنها پرداخت و گفت: آنچه در این زمینه مدنظر است؛ پایداری سیستم‌ها و داوم آنها در مقابل هرگونه آسیبی است.
    همچنین مهندس پارسا مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل با تأکید بر بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزازی و آسیب‌پذیر بودن سازمان‌ها درصورت استفاده از تجهیزات بیرونی، موضوع پدافند غیرعامل را کاملاً مدنظر مقام معظم رهبری دانست و آن را ضروری و با اهمیت برشمرد و سپس دکتر لامعی مدرس فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اهمیت پایداری سیستم‌ها، استانداردسازی و راهکاری فنی و شناسائی آن و امنیت نرم‌افزارها اشاره کرد.
    گفتنی است: شهرکی‌کیا در این نشست، گزارشی از اقدامات این بانک در زمینه پدافند غیرعامل و برگزاری این نشست ارائه کرد و در ادامه هریک از مدیران امور و رؤسای ادارات فناوری اطلاعات پست‌بانک‌ایران، دیدگاها و پیشنهادهای خود را درخصوص مسائل مربوط به امنیت شبکه، شاپرک و تأمین امنیت قطعات خودپردازها ارائه کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی