عصر بازار

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل بانک ملی:

سیستم بانکی کشور ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره و معاون مدیر عامل بانک ملی گفت: سیستم بانکی کشور ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد.

سیستم بانکی کشور ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، برات کریمی روز چهارشنبه در آیین معارفه رئیس جدید اداره امور شعب بانک ملی استان مرکزی در اراک افزود: 20 هزار میلیارد تومان از طلب سیستم بانکی متعلق به بانک ملی است که برای پرداخت یارانه ها و در زمان بروز مشکل های اقتصادی و تحریم ها در اختیار دولت قرار داده شده است.
    وی ادامه داد: تحریم سی اف سیستم بانکی کشور و طلب بانک ها از مردم و دولت مهمترین عواملی هستند که موجب شده بانک ها به خوبی نتواند به تعهد های خود نسبت به تولید و صنعت در کشور عمل کنند.
    معاون مدیر عامل بانک ملی بیان کرد: سیستم بانکی همواره در کنار دولت و کشور قرار داشته و آمادگی دارد در هر زمان که به خدمات آنها نیاز باشد برای رشد و توسعه کشور در کنار دولت و تولید به پیشرفت کشور کمک کنند.
    کریمی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، کاهش ارزش پول و تحریم ها بزرگترین مشکل بر سر راه توسعه سیستم بانکی و واحدهای تولیدی هستند که با تدبیر دولت و درایت های رهبری معظم انقلاب در چند ماه آینده گشایش هایی در سیستم بانکی ایجاد و از ابتدای سال آینده گشایش های اقتصادی برای کشور ایجاد می شود.
    وی ادامه داد: تحریم بانک ها و نبود ارتباط مستقیم با سیستم مالی جهان موجب می شود تا پول با قیمت گرانتر به سیستم مالی کشور وارد شود و در این میان تولیدکنندگان و مردم جامعه بیشترین آسیب را می بینند.
    عضو هیات مدیره بانک ملی یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید و بانک ملی را تزریق پول ارزان قیمت به صنعت و تولید کشور عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم نیاز است مردم پول های خود را به صورت قرض الحسنه و با سود کمتر در اختیار بانک ها قرار دهند تا آنها نیز بتوانند این پول را با سود کمتر و ارزان در اختیار صنعت و تولید قرار دهد.
    کریمی پرداخت بسته های حمایتی دولت تدبیر و امید به مردم را در راستای حمایت از صنعت و تولید کشور عنوان کرد و گفت: پیش از این برای حمایت از تولید بسته های حمایتی در اختیار صنایع و تولیدکنندگان قرار می گرفت که این مهم افزایش کالاها در انبارها و کاهش توان خرید مردم را به همراه داشت.
    وی با یادآوری توطئه اخیر دشمن برای اختلاس بزرگ در سیستم بانک ملی افزود: نیروی امنیتی و قضایی کشور از سه تا چهار ماه پیش در جریان این توطئه دشمن که برای ضربه زدن به نظام و کشور طراحی شده بود، قرار داشتند.
    معاون مدیر عامل بانک ملی گفت: دستگاه های امنیتی و قضایی به دنبال دست یابی به سر شاخه های و خنثی سازی به موقع آن بودند که با فعالیت سربازان گمنام امام زمام(عج) به موقع خنثی و متهمان دستگیر شدند.
    کریمی افزایش تسهیلات، درآمدها و کاهش مطالبات بانکی را از شاخصه های مدیر موفق بانکی عنوان کرد و گفت: بانک ملی بهره گیری از مدیران بومی و کارآمد برای آشنایی بیشتر با مشکلات و کمبود ها در استان ها را در دستور کار خود قرار داده است.
    مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این آیین گفت: تولید کنندگان و صنایع استان مرکزی به عنوان مشتریان و سهام داران، انتظارات فراوانی را از بانک ملی برای اعطای تسهیلات و حضور هرچه فعال تر در توسعه و افزایش جایگاه استان دارند.
    منوچهر رضانیا افزود: تولیدکنندگان و صنایع نگاه ویژه ای به بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک در سطح کشور دارند.
    وی ادامه داد: بانک ملی برای رفع مشکل های بانکی در سطح استان ها با انتخاب مدیران بومی و کارآمد، تحول بزرگی را در نظام اداری خود به وجود اورده است.
    رییس بانک ملی اداره امور شعب استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تلاش و کمک برای رشد هرچه بیشتر صنعت و تولید با بهره گیری از نیروهای پرتلاش و کارامد این استان و مدیریت با بهره گیری از خرد جمعی و دوری از نگاه دستوری برای رشد و تعالی استان و بانک ملی در دستور کار این بانک قرار دارد.
    احمد ملکی راد افزود: شایسته سالاری و مشتری محوری مهمترین راهکار برطرف شدن مشکل ها، کاهش مطالبات، افزایش درآمد ها و تسهیلات است.
    در این آیین از بیژن مقدم بیرانوند تقدیر و احمد ملکی راد به عنوان رئیس بانک ملی اداره امور شعب استان مرکزی معرفی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو