عصر بازار

دکتر شهیدزاده در همایش روسای شعب در استان سمنان خبر داد:

بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل خرید ذخایر استراتژیک انتخاب شد

عصر اعتبار- دکتر شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه ۶ آبان با سفر به استان سمنان با کارکنان بانک در این استان دیدار کرد.

بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل خرید ذخایر استراتژیک انتخاب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان، در این سفر دکتر شهید زاده در همایش روسای شعب استان سمنان حضور یافت و طی سخنانی اظهار داشت: ما به عنوان یک دستگاه خدمتگزار تخصصی دولتی برای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید باید برنامه ریزی داشته باشیم و اگر دراجرای  برنامه ریزی هایمان مدیریت صحیح اعمال نکنیم با مشکل مواجه خواهیم شد. وی افزود: ما با برنامه ریزی و مدیریت توانستیم در سال گذشته اضافه برداشت از بانک مرکزی را کاهش دهیم .

    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک در ادامه به پروژه خرید نقدی گندم اشاره و اظهار داشت:پس از 10 سال توانستیم این پروژه را دوباره به بانک برگردانیم و عملکرد بانک در این زمینه بسیار مثبت بوده است  چرا که از سال 61 تاکنون نه تنها در حجم بلکه از  نظر مبلغ نیز بی نظیر بوده و این امر حاصل تلاش و سازماندهی خوب همکاران ما بوده است.

    دکتر شهید زاده در زمینه تسهیلات صندوق توسعه ملی گفت: شعب بانک در سال گذشته 17000میلیارد ریال تسهیلات از محل این اعتبار را با نظارت کامل بر روی تمامی پروژه ها به متقاضیان پرداخت کردند و در این زمینه به عنوان بانک نمونه انتخاب شدیم.

    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه بانک کشاورزی در سال جاری به عنوان بانک عامل خرید ذخایر استراتژیک انتخاب شده است اظهار داشت:بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی دولتی موظف است سیاست های دولت را اجرا کند.

    دکتر شهیدزاده در خصوص سرمایه انسانی بانک گفت: پاک ترین، خدوم ترین، باسوادترین و متخصص ترین نیروها را بانک کشاورزی دارا ست و کمترین تخلفات را در سیستم بانکی داریم.

    جذب منابع ارزان قیمت، افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی، توجه به مقررات بانکی، رعایت منابع و مصارف، تقویت شعب شهری وتاکید بر برنامه ریزی و اجرای درست آن از مطالب دیگری بود که توسط مدیر عامل  بانک مورد تاکید قرا گرفت.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو