عصر بازار

امضای تفاهم‌نامه میان دو بانک خصوصی بزرگ کشور

عصر اعتبار- بانک‌های اقتصادنوین و پارسیان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه میان دو بانک خصوصی بزرگ کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور مدیران عامل و جمعی از مدیران این دو بانک برگزار شد، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین با ابراز خوشحالی از امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت، خوشبختانه در بانک‌های اقتصادنوین و پارسیان زمینه‌های مشترکی برای همکاری وجود دارد که این همکاری‌ها می‌تواند باعث خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان و سودآوری عملیات هر دو بانک گردد. وی محورهای اصلی این تفاهم‌نامه را همکاری در حوزه‌های خدماتی، پشتیبانی، تامین مالی و توزیع ریسک بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک مفاد تفاهم‌نامه به سرعت اجرایی گردد.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین همکاری‌های مشترک بانک‌ها را در بعد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز تاثیرگذار دانست و افزود آنجا که موانع بزرگ وجود دارد و به تنهایی نمی‌توان این موانع را از مسیر برداشت می‌توانیم از کمک یکدیگر استفاده کنیم و مسیر را برای رشد و توسعه کشور هموارتر نماییم.
    وی تبادل دانش را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه دانست و تصریح کرد: دانش هرگز در یکجا متمرکز نمی‌شود و اینکه بانک‌ها بخواهند دستاوردهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند باعث رشد آنها و رشد صنعت می شود.
    در ادامه این مراسم کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان نیز مبنای امضای این تفاهم‌نامه را ایجاد ارزش افزوده برای هر دو بانک و به ویژه مشتریان دانست و افزود امیدواریم با استفاده از این همکاری‌ها بتوانیم در خدمت‌رسانی به مشتریان و به ویژه در فعالیت‌های سندیکایی که مورد علاقه هر دو طرف و همچنین بانک مرکزی است موفق‌تر باشیم.
    پرویزیان همچنین با اشاره به تغییراتی که در فضای تعاملات بین‌المللی کشور رخ داده است افزود در دوره پسا تحریم از بانک‌های پیشرو همچون بانک اقتصادنوین و بانک پارسیان انتظار می‌رود بتوانند نقش موثری در توسعه روابط بین‌المللی داشته باشند که امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه زمینه برای این مهم بیش از پیش فراهم گردد.
    وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه‌های مشترک در حوزه‌های اعتبارات، فناوری اطلاعات و بین‌الملل همکاری‌های مشترک دو بانک توسعه یافته و تبادل تجربه و همکاری در این حوزه ها به کاهش هزینه‌ها، کاهش ریسک و افزایش سودآوری دو مجموعه منجر شود.
    گفتنی است در پایان این مراسم سند تفاهم‌نامه مشترک میان بانک‌های اقتصادنوین و پارسیان توسط مدیران عامل این دو بانک مبادله شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی