عصر بازار

مسئول پیگیری پرونده بابک زنجانی دروزارت نفت

آخرین مبلغ بدهی بابک زنجانی۲میلیارد و۸۰۰ میلیون یوروبرآورد شد

عصر اعتبار- مسئول پیگیری پرونده بابک زنجانی در وزارت نفت گفت: میزان بدهی بابک زنجانی به مجموعه وزارت نفت ۲ میلیارد و ۶۶ میلیون یورو بوده است که براساس آخرین آمار و با توجه به خسارت در پرداخت این رقم ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو برآورد می شود.

آخرین مبلغ بدهی بابک زنجانی۲میلیارد و۸۰۰ میلیون یوروبرآورد شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، عبدالرحمن بوشهری افزود: رقم ابتدایی بدهی بابک زنجانی به مجموعه نفت 2 میلیارد و 66 میلیون یورو بوده که با توجه به تعهدات خودش در قرارداد، تعهد خسارت پرداخت به او تعلق می گیرد و مبلغ بدهی وی براساس آخرین آمار 2 میلیارد و 800 میلیون یورو برآورد می شود.
    مشاور وزیر نفت از اتلاف وقت بابک زنجانی در پرداخت بدهی خبر داده است و گفت: این فرد چه قبل از بازداشت و چه حین بازداشت به نظرمیرسد مرتب دارد اتلاف وقت و مسیر کار را طولانی می کند.
    بوشهری درمورد دلیل اتلاف وقت میلیاردر نفتی، افزود: او با همین اتلاف وقت و با همین ترفندهای به کار برده شده توانست یک سال تا قبل از بازداشت این بازی را طی کند و الان نیز دوباره این بازی را می خواهد ادامه دهد و به اصطلاح معروف با این کار ' مملکت را سر کار می گذارد' و می گوید پول را پرداخت می کند در حالی که پولی نیست.
    مسئول پیگیری پرونده بابک زنجانی خاطرنشان کرد: ما اعلام کردیم اگر بابک زنجانی دارایی و پول خارج از کشور خود را اگر به ما یا وزارت نفت اعلام نمی کند حداقل به ریاست قوه قضاییه و دادگاه اعلام کند که این پول کجا و در کدام بانک است و بعد از آن بانک مرکزی استعلام بگیرد آیا این پول ها اصلا وجود دارد یا نه تا بتوان در خصوص جابجایی آن تصمیمی گرفت.
    تاکنون سه جلسه از رسیدگی به پرونده بابک زنجانی میلیاردر نفتی و دو متهم دیگر این پرونده به نام های «م.ش» و «ح.ف.ه» به ترتیب در تاریخ 11، 12 و 13 مهرماه به صورت علنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار و در این سه جلسه کیفرخواست 238 صفحه ای متهمان توسط نماینده دادستان قرائت شد.
    فردا شنبه نهم آبان ماه چهارمین جلسه رسیدگی به این پرونده است و طبق روال دادگاه، این جلسه به طرح شکایت شکات اختصاص دارد.
    مشروح این گفت و گوی تفصیلی متعاقبا درهمین خبرگزاری انتشار خواهد یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو