عصر بازار

ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی

عصر اعتبار- در این بین گرانترین ویلا به قیمت ۴ میلیارد تومان در دهکده ساحلی و ارزانترین آن مربوط به مناطق حومه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، استان گیلان به دلیل آب و هوای مناسب پایان هفته میزبان مسافرانی است که اغلب به فکر گرفتن ویلا و یا مجتمعی در این استان هستند که از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به شالیزارهای سرسبز گیلان منتهی شود اما وقتی این خریداران رقم‌های این ویلاها را می‌شنوند برق از چشم‌هایشان می‌پرد.

    قیمت‌هایی که اغلب با کلان شهرها هیچ تفاوتی ندارد و حتی بالاتر است.

    براساس گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ قیمت ویلا در محدوده بندر انزلی که یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی و از مراکز مهم اقتصادی گیلان است از متری یک میلیون تا پنج میلیون تومان متفاوت است.

    این درحالی است که رکود خرید و فروش در تمامی شهرهای کشور حاکم است، اما انگار قیمت‌ها بویی از رکود نبرده است.

    گفتنی است، در این منطقه از گیلان تعیین قیمت علاوه بر موقعیت جغرافیایی به مصالح و امکانات داخلی و البته قیمت گذاری دلالان هم در این محدوده بستگی دارد.

    اما در این بین گران‌ترین ویلا به قیمت 4 میلیارد تومان در دهکده ساحلی و ارزان‌ترین آن مربوط به مناطق حومه به مبلغ 100 میلیون تومان بوده است.

    بر اساس گفته مشاوران املاک این محدوده قیمت رهن یک پنجم قیمت فروش گزارش شده است.

    همچنین این گزارش می‌افزاید در غازیان گیلان ویلا و آپارتمان از متری یک میلیون تا سه میلیون و پانصد هزار تومان به فروش رفته است.

    همچنین در بندر انزلی قیمت ویلا تا متری 4 میلیون و پانصد هزار تومان نیز رسیده است در همین راستا در شهرک ساحلی قو ویلا و آپارتمان از متری 450 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. 

    علاوه بر این در شهرک خزر، ویلا قیمت از متری 300 هزار تومان تا 900 هزار تومان متفاوت و در منطقه آزاد نیز قیمت‌ها از متری 150 هزار تومان تا یک میلیون تومان بوده است.

    توجه به نکته ضروری است که این استان نیز از رکود حاکم بر بازار مسکن بی نصیب نبوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی