عصر بازار

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فراورده های لبنی و صنایع وابسته

معاونان وزیر جهاد کشاورزی از غرفه بانک کشاورزی بازدید کردند

عصر اعتبار-در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فراورده های لبنی و صنایع وابسته که صبح دیروز هشتم ابان ماه برگزار شد ، معاونان وزیر جهاد کشاورزی از غرفه بانک کشاورزی بازدید کردند.

معاونان وزیر جهاد کشاورزی از غرفه بانک کشاورزی بازدید کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی ، دکتر رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام  و جمعی از مقامات و مسئولان سازمان ها ، نهادها و شرکت های مرتبط از غرفه بانک کشاورزی در سالن 38 بازدید کردند و رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی توضیحات مبسوطی را در زمینه خدمات، عملکرد و حمایت ها ی بانک در بخش دام ، طیور و صنایع وابسته به هیات بازدید کننده ارائه داد.

    بر اساس این گزارش،  بانک کشاورزی علاوه بر مشارکت در برگزاری این نمایشگاه، در قالب غرفه ای به مساحت 203 مترمربع در نمایشگاه حضور یافته و به معرفی خدمات و محصولات خود می پردازد.

    این گزارش می افزاید در غرفه بانک کشاورزی کارشناسان مجرب این بانک پاسخگوی پرسش های علاقمندان در زمینه اعتبارات، بیمه و بانکداری الکترونیکی هستند و برنامه های ویژه ای در زمینه اطلاع رسانی، معرفی طرح های اولویت دار بانک، گزارش عملکرد بانک در بخش تسهیلات و بیمه ، برندینگ و ارائه دموی سامانه های بانک در بخش های اعتباری و نظارتی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

    شایان ذکر است  نمایش تیزرها وکلیپ های برتر بانک ، توزیع لوح فشرده عملکرد بانک در بخش بیمه و بروشورهای اطلاع رسانی دو زبانه از دیگر فعالیت های غرفه بانک کشاورزی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فراورده های لبنی و صنایع وابسته  است.

    این نمایشگاه تا تاریخ یازدهم ابان ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در بزرگراه شهید چمران برپاست  و غرفه بانک کشاورزی واقع در سالن 38 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو