عصر بازار

در بیانیه کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور عنوان شد

مخالفت کارگران با ادغام تامین اجتماعی در سایر صندوق‌های بیمه‌ای

عصر اعتبار- کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور با امضای بیانیه‌ای مخالفت کارگران با ادغام صندوق تامین اجتماعی در سایر صندوق‌های بیمه‌ای را اعلام کردند.

مخالفت کارگران با ادغام تامین اجتماعی در سایر صندوق‌های بیمه‌ای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور با امضای بیانیه‌ای مخالفت کارگران با ادغام صندوق تامین اجتماعی در سایر صندوقهای بیمه‌ای را اعلام کردند.

    در این بیانیه آمده است: سازمان تأمین اجتماعی براساس نص صریح قانون سازمانی عمومی و غیردولتی می‌باشد که منابع آن حاصل دسترنج و عرق جبین کارگران شریف و بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز و از زمره حق‌الناس است که متأسفانه هر از چند گاهی مبحث تجمیع و ادغام درمان سازمان تأمین اجتماعی با دیگر صندوق‌های بیمه‌ای توسط وزارت بهداشت و درمان مطرح می‌شود که موجبات دلسردی و نارضایتی بیمه‌شدگان و بازنشستگان را فراهم می‌نماید.

    در این نامه تصریح شده است: ما رؤسای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور مخالفت خود را به صورت شفاف و قاطع نسبت به هرگونه تعرض و دست‌اندازی به منابع سازمان تأمین اجتماعی به ویژه درمان این سازمان با عناوینی از قبیل ادغام با دیگر صندوق‌های بیمه‌ای را که خلاف شرع مقدس و مغایر با اصل 44 قانون اساسی می‌باشد اعلام می‌نماییم و از دولتمردان به ویژه وزارت بهداشت و درمان انتظار داریم با توجه به شعار انتخاباتی تدبیر و امید ریاست محترم جمهور که اعتماد عمومی ملت سرافراز ایران اسلامی را به خود جلب نمود پایبند باشد.

    این نامه به امضای 26 نفر از اعضای این کانون عالی رسیده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی