عصر بازار

سارق فراری را شناسایی کنید

عصر اعتبار- مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر سارقی که در مقابل دوربین‌های مداربسته، اقدام به سرقت طلا کرده بود، از همشهریان خواست تا هرگونه اطلاعات خود از وی را در اختیار پلیس قراردهند.

سارق فراری را شناسایی کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرنگار انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، در تاریخ 3 شهریورماه سال 94  صاحب یک طلافروشی در خیابان ستارخان، به کلانتری 118 ستارخان مراجعه و عنوان داشت: مقداری از طلا و جواهرات مغازه اش توسط مردی میانسال سرقت شده است.

    پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به شیوه کش روی» و به دستور بازپرس شعبه  14 دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

     

    اظهارات صاحب طلافروشی ( مالباخته)

    مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل مغازه طلا فروشی مشغول به کار بودم؛ ساعت 16:40 مردی میانسال ( حدودا 50 ساله ) وارد مغازه شد و از من درخواست کرد تا قطعه ای طلا را از ویترین مغازه آورده و به او نشان دهم. این شخص پس از مدتی صحبت بر سر قیمت خرید طلا، نهایتا بدون آنکه خریدی انجام دهد از مغازه خارج شد. در پایان روز و در زمان جمع کردن طلاهای داخل مغازه ، متوجه نبود چند تکه از طلاهای مغازه شدم. بلافاصله به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته داخل مغازه پرداخته و متوجه شدم که همان مرد میانسال از پشت سرم و با یک آنتن اقدام به سرقت چند رشته از طلاها کرده است.

    مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به تصاویر بدست آمده از لحظه سرقت و شخص سارق مغازه ی طلافروشی، هماهنگی های لازم با مقام قضایی صورت گرفت و دستور قضایی در خصوص انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده اخذ شده است؛ لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد متهم دارند، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21869044 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی