عصر بازار

کسب افتخاری دیگر برای موسس بانک اقتصادنوین؛

مهندس "صدرهاشمی‌نژاد" صادرکننده نمونه معرفی شد

عصر اعتبار- در ادامه کسب افتخارات ملی، مهندس سید محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین همزمان با روز ملی صادرات به عنوان صادرکننده نمونه ملی مورد قدردانی قرار گرفت.

مهندس "صدرهاشمی‌نژاد" صادرکننده نمونه معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای امورخارجه و صنعت، معدن و تجارت برگزار شد مهندس سید محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین برای دومین بار به عنوان صادرکننده نمونه مورد قدردانی قرار گرفت.
    مهندس سید محمد صدرهاشمی‌نژاد تا کنون در عرصه‌های مختلف موفق به کسب عناوین معتبر گردیده است که کسب عنوان صادرکننده نمونه، مدرسه‌ساز خیر، رهبر کارآفرین و کارآفرین خیر، مهندس برتر و ... از جمله این افتخارات به شمار می‌رود.
    مهندس صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین طی سخنانی با اشاره به لزوم ارایه خدمات و محصولات با کیفیت گفت: در عصر حاضر خدمات و محصولاتی قابلیت عرضه در عرصه‌های بین‌المللی را دارند که دارای استانداردهای جهانی باشند و لازمه اخذ این استانداردهای ارایه محصولات با کیفیت است.
    وی افزود: وقتی محصول یا خدمات صادراتی در عرصه‌های بین‌المللی با استقبال مواجه می‌شوند، بالطبع با کیفیت خواهد بود، در چنین شرایطی رغبت مردم در داخل کشور نیز به استفاده از این خدمات و محصولات افزایش می یابد و ما شاهد افزایش اقبال عمومی به این خدمات خواهیم بود.
    وی گفت: در چنین شرایطی قطعا زمینه رونق اقتصادی و تولید در کشور فراهم خواهد شد.
    لازم به ذکر است چندی پیش و همزمان با روز ملی مهندس رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از مهندس صدرهاشمی‌نژاد قدردانی کرده بود.
    در همایش "روز ملی مهندس" که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، مهندس محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شده بود، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر، از خدمات، نوآوری‌ها و دستاوردهای مهندس سید محمد صدرهاشمی‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سامانه استراتوس بابت 35 سال فعالیت در عرصه فنی مهندسی و پیمانکاری کشور قدردانی کرده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو