عصر بازار

در بانک توسعه تعاون؛

گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عصر اعتبار- گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیر عامل بانک ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت تعاون وفرمانده پایگاه مقاومت بسج شهید رجایی بانک توسعه تعاون و تمامی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات تابعه در بانک توسعه تعاون برگزار شد.

گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک توسعه تعاون دراین جلسه ضمن ارزشگزاری به مقام شامخ بسیج با اشاره به نقش های اجتماعی این نهادمردمی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک نهادمردمی در تمامی دوره ها چه درزمان جنگ وچه درزمان صلح فعالیت های اقتصادی، اجتماعی مفیدی را برای جامعه داشته است و باید با برنامه ریزی صحیح از این  سرمایه های فکری و انسانی درتمامی عرصه ها بهره برد .
    وی با اشاره به اینکه بسیج نقش بسیار مهمی در برنامه های اقتصادی جامعه ایفا می کند،افزود: رویکرد بسیج بر اساس عشق به خدمت رسانی به مردم شکل گرفته و بر همین اساس ، جامعه امروز ما به حضور بسیجیان به عنوان یک نیروی خدمتگزار احتیاج دارد.
    سهمانی درادامه با اشاره به شباهت بحث بسیج و تعاون افزود: از نگاه اسلام همه آحاد جامعه باید از باورها و ارزش های بسیج الگو برداری نمایند تا درزمان بروز مشکلات، همگی درجهت برطرف نمودن آنها قدم موثری بردارندو این مهم در بحث تعاون نیز به وضوح قابل مشاهده است . 
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه بسیج باید نزدیک به بدنه عمومی و مدیران مجموعه حرکت کند به جذب مشارکت حداکثری پرسنل درپایگاه مقاومت بسیج بانک تاکید کرد .
    شایان ذکر است در ادامه جلسه روح اله شاهسون فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون از حضور و حمایتهای مدیرعامل محترم تقدیر و تشکر نمود  و  سیدمحمد میرابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز از حمایت های همه جانبه و بی شائبه تمامی ادارات تابعه و بانک توسعه تعاون قدردانی کرد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی