عصر بازار

بانک‌های آمریکایی ۱۲۰ میلیارد دلار قرض می‌گیرند

عصر اعتبار- بر اساس مقررات جدیدی که روز جمعه توسط فدرال رزرو پیشنهاد شد، ۶ بانک بزرگ آمریکایی باید ۱۲۰ میلیارد دلار اعتبار بیشتر جذب کنند که به احتمال فراوان از طریق بدهی های بلند مدت خواهد بود.

بانک‌های آمریکایی ۱۲۰ میلیارد دلار قرض می‌گیرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، بر اساس مقررات جدیدی که روز جمعه توسط فدرال رزرو پیشنهاد شد، 6 بانک بزرگ آمریکایی باید 120 میلیارد دلار اعتبار بیشتر جذب کنند که به احتمال فراوان از طریق بدهی های بلند مدت خواهد بود.
    هدف از این مقررات تضمین این مسئله است که بزرگترین و پر تراکنش ترین بانک ها از جمله گلدمن ساکس، جی پی مورگان چیس و ولز فارگو بتوانند از طریق تبدیل برخی از بدهی هایشان به خصوص بدهی های صادر شده توسط شرکت هایشان، به سهام بدون اختلال در بازار یا لزوم کمک دولت، بهتر یک بحران دیگر را تحمل کنند.
    به گفته مقامات فدرال رزرو، انتظار می رود این بانک ها با انتشار بدهی ها 120 میلیارد دلار منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کنند. این مقررات یکی از مجموعه مقرراتی است که با هدف کاهش ریسک در سیستم بانکی آمریکا از طریق مشخص کردن میزان بدهی و سهام های بانکی ای است که بانک ها باید برای تامین مالی خودشان مورد استفاده قرار دهند.
    اعضای فدرال رزرو در رای گیری به عمل آمده با پیش نویس نویس این پیشنهاد موافق کردند و این بدان معناست که پیشنهاد مذکور برای نظرخواهی عمومی ارائه خواهد شد.
    در جریان یک نشست عمومی با مقامات فدرال رزرو، یکی از کارمندان این بانک که روی این مقررات کار کرده گفت، بانک ها باید بخش عمده بدهی های خود را از طریق تامین مالی مجدد تسویه کنند.
    سخنگوی بانک ولزفارگو در بیانیه ای اعلام کرد، این بانک در حال بررسی این پیشنهاد است و به نظر می رسد که پیشنهاد مذکور در راستای انتظارات بانک هاست.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو