عصر بازار

بیش از ۶ میلیون کارگر انگلیسی کمتر از حداقل دستمزد دریافت می‌کنند

عصر اعتبار- آمار و ارقام نشان می‌دهد بیش از ۶ میلیون نفر از مردم انگلیس دستمزدی کمتر از حداقل دستمزد اعلامی دولت دریافت می‌کنند.

بیش از ۶ میلیون کارگر انگلیسی کمتر از حداقل دستمزد دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، تقریبا 6 میلیون کارگر انگلیسی درآمدی کمتر از حداقل دستمزد در این کشور کسب و با هزینه‌های بالا زندگی سختی را سپری می‌کنند.

     آمار و اطلاعات کسب درآمد برای قشر کارگر انگلیس نشان از روند نگران‌کننده‌ای دارد که مشاغل پاره‌وقت، و زنان شاغل و همچنین شاغلان کم سن در این کشور کمتر از حداقل دستمزد، دریافت می‌کنند. 

    حداقل دستمزد در انگلیس این الزام را برای کارفرمایان فراهم نمی‌کند که این مبلغ را پرداخت کنند اما از سوی دیگر دولت انگلیس بارها اعلام کرده مصمم است سطح دستمزدها را بالا ببرد.

    نتایج تحقیقات یک موسسه خدمات حرفه‌ای به نام «کی‌پی‌ام‌جی» حاکی از آن است که تعداد کارگران انگلیسی که کمتر از دستمزد حداقلی دریافتی دارند در طول 3 سال گذشته افزایش یافته است.

    «مایک کلی» از اعضای این موسسه در این باره گفت «با هزینه‌های بالای زندگی و درآمدهای پایین، واقعیت جامعه انگلیس اینطور است که افراد بسیاری به سختی زندگانی خود را می‌گذرانند.»

    وی ادامه داد «آمار نشان می‌دهد اگر می‌خواهیم فقر را در میان شاغلان از بین ببریم، هنوز باید اقدامات بیشتری انجام دهیم.»

    دولت انگلیس قصد دارد، افزایشی در قواعد دستمزد در این کشور داشته باشد که تحلیل‌های وزارت خزانه‌داری نشان می‌دهد، زنان و افرادی که خارج از لندن پایتخت انگلیس و همچنین در بخش جنوب شرقی این کشور زندگی می‌کنند بیشترین بهره را از این افزایش‌ها خواهند برد.

    اما «آنجلا ایگل» وزیر بازرگانی حزب اپوزیسیون، حزب کارگر، گفته است شرایط برای بیشتر خانواده‌ها بدتر خواهد شد و بهتر نمی‌شود. وی ادامه داد آمار کسب درآمد در انگلیس رو به سراشیبی می‌رود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی