عصر بازار

حباب ۲ میلیون تومانی طلای سرخ شکسته شد

عصر اعتبار- عضو شورای ملی زعفران گفت: در طول ۱۵ روز اخیر حباب ۲ میلیون تومانی قیمت‎های کاذب زعفران شکسته شد.

حباب ۲ میلیون تومانی طلای سرخ شکسته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی حسینی عضو هیأت رئیسه شورای ملی زعفران در خصوص کاهش قیمت زعفران اظهار داشت: در طول 15 روز اخیر حباب 2 میلیون تومانی قیمت‎های کاذب زعفران شکسته شده به گونه‌ای که در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم زعفران نگین معادل 5 میلیون تومان است.

    وی افزود: با توجه به تعادل قیمت‎ها در بازار خریداران خارجی تا پایان فصل برداشت تمایل چندانی به خرید ندارند اما با تعادل در عرضه و تقاضا شاهد افزایش صادرات خواهیم بود.

    حسینی در ادامه گفت: به گفته کشاورزان میزان تولید محصول در سال‌جاری نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

    عضو شورای ملی زعفران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به نیمه برداشت محصول نزدیک شده‌ایم اما تاکنون مشکلی در کاهش تولید مشاهده نشده و امیدواریم قیمت زعفران به قیمت واقعی خود برسد زیرا از افزایش حبابی قیمت‎ها تنها دلالان سود برده و از طرفی این امر موجب از دست دادن بازارهای هدف و ضرر کشاورزان خواهد شد.

    وی تصریح کرد: در فصل برداشت هر ساله حباب قیمت‎ها شکسته شده و در این میان دلالان وارد بازار شده و محصولات را از  کشاورزان خریداری کرده تا بتوانند در فرصتی مناسب اوضاع بازار را آشفته و متلاطم کنند که همواره لازم است تشکل‌ها و سازمان‎ها با مدیریت بازار زعفران از سوء‌استفاده و جولان برخی فرصت‎طلبان جلوگیری کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی