عصر بازار

در جلسه شورای شهر تهران عنوان شد؛

درخواست بیمه همگانی اموال مردم

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست شهر تهران، نسبت به تداوم روند قطع درختان پایتخت انتقاد کرد.

درخواست بیمه همگانی اموال مردم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران، با نمایش اسلایدهایی از قطع درختان مربوط به فضای سبز اطراف پایانه غرب، اظهار کرد: قطع درختان در این منطقه با برنامه ریزی صورت می گیرد بطوریکه درختان یکی در میان قلع و قمع می شوند.

    وی با بیان اینکه روش قطع درختان در منطقه بیانگر وجود برنامه مدیریت شده برای نابودی فضای سبز است، اعلام کرد: شهرداری نواحی به وظایف نظارتی خود عمل نمی کنند از این رو شاهد نابودی درختان هستیم. نسبت به این رویه مجددا به شهردار تذکر می دهم.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان های کشور، تصریح کرد: از جمله وظایف نظام سلامت به عنوان ناظر عالی سلامت مردم این است که با مشارکت بین بخشی علل حوادث را بررسی و مداخلات لازم را انجام دهد.

    حافظی با تاکید بر اینکه درخواست می کنم اموال و دارایی های مردم در برابر حوادث غیرمترقبه بیمه همگانی شود، افزود: تقویت سامانه هشدار سریع و مدیریت مردم محور دو راهبرد کلیدی هستند که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است. مدیریت بحران کشور و هلال احمر به این موارد توجه و حساسیت بیشتر داشته باشند.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به بازدید صورت گرفته از چگونگی و عملیات دفن زباله در کهریزک، گفت: متاسفانه شاهد دفن غیراستاندارد، غیر اصولی و غیربهداشتی زباله در کهریزک هستیم. زباله در فضای باز تخلیه و تعدادی کارگر پیمانکاری شهرداری، به شیوه نادرست مواد بازیافتی را جدا می کنند در حالی که کهریزک سیستم پردازش زباله را دارد.

    حافظی با اشاره به گریز این کارگران از محل تخلیه زباله با دیدن اعضای شورای شهر، تاکید کرد: هنوز دفن زباله های شهر به صورت غیربهداشتی صورت می گیرد. 

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی