عصر بازار

عملکرد سند راهبردی بانک کشاورزی توسط نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی تایید شد

عصر اعتبار- جلسه پایش و بررسی کیفیت و دقت گزارش عملکرد سند راهبردی بانک کشاورزی روز یکشنبه دهم آبان ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

عملکرد سند راهبردی بانک کشاورزی توسط نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی تایید شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه که با حضور شماری از معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک برگزار شد، دکتر آقایی  مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی ، بانک کشاورزی را بانکی بسیار منظم و پیشرو در بخش شفافیت و انضباط اداری معرفی کرد.

    وی افزود: بررسی ها منجر به شناخت چالش ها و یافتن راهکار می شود و تلاش بر این است تا اهداف کلان وزارتخانه در قالب سند راهبردی محقق شوند.

    آقایی اظهار داشت: با توجه به فرازونشیب های بخش اقتصاد، وجود برنامه مدون و متناسب با مقتضیات روز لازمه کار است و پایبندی به آن ضروری است. وی تصریح کرد: شاخص هایی که در سند راهبردی تدوین می شوند بایستی متناسب با کارکرد هر واحد باشند .

    دکتر آقایی افزود: وجود سازمان هایی چون بانک کشاورزی که در عمل به برنامه راهبردی با وزارتخانه همراه هستند و استانداردها را رعایت می کنند باعث می شود تا عملکرد سازمان ها و بخش های ناسازگار محدود و نهایتا اصلاح شود.

    بر اساس این گزارش روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک در این نشست ضمن اظهار خرسندی از این که بانک کشاورزی در قالب تدوین و تحقق برنامه راهبردی در تلاش و تکاپو برای بهتر شدن است گفت: بانک کشاورزی به عنوان مجموعه ای اثرگذار در اقتصاد ، بیش از هر واحد دیگر به حرکت هدفمند و برنامه محور نیاز دارد .وی افزود:  قرارگرفتن در معرض ارزیابی،  موجب خوشحالی است زیرا  یکی از شروط لازم برای بهبود عملکرد است.

    خدارحمی با اشاره به تلاش و اشتیاق کارکنان بانک برای همکاری با وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تدوین و تحقق سند راهبردی،  تاکید کرد: برنامه و برنامه محوری برای آن است تا در محیط کار و زندگی آثار و نتایج مثبت به بار بنشیند.

    این گزارش می افزاید : در این نشست مرادپور معاون دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک کشاورزی را برترین و بهترین بانک در زمینه تعامل با وزارتخانه برای تدوین سند راهبردی معرفی کرد و این بانک  را شایسته قدردانی ویژه و مکتوب از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

    وی افزود: بانک کشاورزی در زمینه تعامل با وزارتخانه قابل مقایسه با سایر بانک ها نیست و تنها بانکی بوده است که به منظور ایجاد مفاهمه بین مدیران و همکاران ، سند راهبردی را درقالب همایش تشریح و اهداف آن را در ذهن مدیران خود جاری ساخت.

    مرادپور اظهار داشت: بانک کشاورزی تنها بانکی است که افزایش رضایتمندی کارکنان را علاوه بر مشتریان به عنوان تعهدات خود پیشنهاد داد و پذیرفت .

    وی پیش بینی کرد در صورت عمل مطابق سند راهبردی تدوین شده،  بانک کشاورزی در شاخص های عمومی و اختصاصی جزو بانک های برتر خواهد بود.

    شایان ذکر است در این جلسه میزان تحقق شاخص هایی چون سرمایه درگردش واحدهای تولیدی، نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات ، عملکرد سامانه اعتبار سنجی مشتریان اعتباری ، جذب منابع صندوق توسعه ملی ، افزایش توان ثروت آفرینی، افزایش درآمدهای غیر مشاع، انضباط، سلامت و شفافیت مالی و اداری ، توانمندسازی زنان ، رضایتمندی مشتریان، رضایت کارکنان و غیره مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی