عصر بازار

حضور کارکنان بیمه سینا در کمپین اعتراض علیه فاجعه منا

عصر اعتبار- کارکنان شرکت بیمه سینا در پی شرکت اقشار مختلف مردم در کمپین اعتراض علیه فاجعه منا در این حرکت اسلامی شرکت می کنند.

حضور کارکنان بیمه سینا در کمپین اعتراض علیه فاجعه منا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متولی این کمپین،  موزه صلح تهران است که خانواده های داغدار فاجعه منا و جمعی از آزادگان و جانبازان عزیز کشورمان هم در اجرای آن مشارکت دارند؛ از سوی دیگر، بسیاری از چهره های مذهبی، سیاسی، هنرمندان و نویسندگان کشورهم تا کنون در این کمپین شرکت کرده اند و با توجه به اهمیت پیگیری فاجعه منا توسط سازمان ملل متحد،  اکنون سامانه پیام کوتاه رایگان هم به این کمپین اختصاص یافته است.

    بر اساس این گزارش تا کنون هنرمندانی همچون عزت الله انتظامی، علی نصیریان، مجید مجیدی، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، رخشان بنی‌اعتماد، کیومرث پوراحمد، احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی کیا، بهنوش بختیاری و مریلا زارعی و نویسندگانی همچون محمود دولت آبادی در این کمپین شرکت کرده اند.

    گفتنی است علاقه مندان با ارسال عدد 20 به شماره 6362 می توانند به راحتی در این کمپین شرکت کنند و این اقدام هیچ هزینه ای ندارد.

    لینک ورود به کمپین : www.tpm.ir

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی