عصر بازار

(۳۵) Kish Invex ۲۰۱۵

در نمایشگاه‌های بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش ارایه می‌شود: راهکارهای همکاران سیستم ویژه هلدینگ‌ها و شرکت‌های پترشیمی

عصر اعتبار- تازه‌ترین امکانات «راهکاران همکاران سیستم» در هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش به علاقمندان معرفی می‌شود.

در نمایشگاه‌های بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش ارایه می‌شود: راهکارهای همکاران سیستم ویژه هلدینگ‌ها و شرکت‌های پترشیمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرید فولادی، مدیر بازاریابی همکاران سیستم، در بیان دلیل حضور همکاران سیستم در این دو رویداد گفت: « در حال حاضر، 64% از شرکت‌های عضو بورس و فرابورس، که از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها و هلدینگ‌های فعال کشور در صنایع مختلف هستند، از محصولات همکاران سیستم برای اداره‌ی کسب و کار خود استفاده می‌کنند. این موفقیت، برخواسته از تجربه همکاران سیستم در ارائه راهکار به شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است. ما در ارائه راهکار به شرکت‌های هلدینگ، مهم‌ترین دغدغه‌های آنها را در نظر گرفته و برای آن راهکار ارائه کرده‌ایم»

    وی همچنین با اشاره به حضور ویژه شرکت‌های پتروشیمی در این نمایشگاه گفت:« با توجه به اینکه صنعت پتروشیمی، از صنایع استراتژیک کشور است و با توجه به خاص بودن فرایندهای این صنعت، همکاران سیستم راهکار خاصی را برای این صنعت تولید و عرضه کرده است. این راهکار در حال حاضر در چندین شرکت پتروشیمی معتبر استفاده شده و به عملیات و مدیریت بهتر آن سازمان‌ها کمک می کند، حضور ویژه شرکت‌های پتروشیمی در این رویداد، فرصت خوبی است تا علاوه بر معرفی قابلیت‌های بیشتر این راهکار، همکاران سیستم همراهی خود با مدیران این صنعت مهم کشور را باردیگر اعلام کند.»
    فولادی با اشاره به برنامه‌های همکاران سیستم در طول برگزاری این رویداد افزود: ‌«در طی روزهای نمایشگاه، آخرین دستاوردهای راهکاران را به بازدیدکنندگان معرفی خواهیم کرد. راهکاران یک راهکار جامع شامل هسته اصلی ERP بعلاوه ابزارهای مدیریت فرایند و هوشمندی تجاری است که به صورت یک بسته کاملا یکپارچه عرضه می‌شود. علاوه بر این، به صورت خاص، پذیرای شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌ها هستیم.»
    هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش، 18 الی 21 آبان، با حضور 200 شرکت بزرگ و فعال صنایع مختلف کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو