عصر بازار

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی :

زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران میزان

عصر اعتبار- مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: جدول زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران در تعاونی منحله میزان از سوی بانک صادرات به زودی اعلام می شود.

زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران میزان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی رسولیان افزود: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده و اجماعی که در سطح کشور و استان انجام شد تعاونی منحله میزان به بانک صادرات واگذار شد.
    وی اظهار کرد: این انتقال شامل تمام دارایی ها، بدهی ها و کارکنان تعاونی منحله میزان در چارچوب تعریف شده حقوقی و بانکی که متضمن حقوق سپرده گذاران، کارکنان و سهامداران است می شود.
    وی با اشاره به تلاش های استاندار خراسان رضوی و ستاد تدبیر و هیات تسویه گفت: سپرده گذاران برای دریافت وجوه خود از مراجعه زودهنگام به شعبات بانک صادرات خودداری کنند.
    مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی افزود: طبق تفاهم صورت گرفته تمام شعبات موسسه میزان به نام بانک صادرات تغییر نام می یابند و کارکنان در آنها مستقر می شوند.
    رسولیان ادامه داد: بر این اساس سپرده گذاران می توانند از روز شنبه 16 آبان ماه به مدت 20 روز کاری با مراجعه به شعبات مربوطه اقدام به افتتاح حساب کنند.
    وی تاکید کرد: نحوه بازپرداخت وجوه از طریق پیامک، ایمیل و اطلاعیه های صادره از سوی بانک صادرات به اطلاع سپرده گذاران می رسد.
    وی با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم از آنان خواست به بانک صادرات فرصت دهند در مدت زمان منطقی به حل و فصل موضوع بپردازد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی