عصر بازار

فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد

دستگیری مفسد اقتصادی پس از ۸ سال

عصر اعتبار- فرمانده نیروی انتظامی لرستان، گفت: مفسد اقتصادی لرستانی پس از هشت سال دستگیر شد.

دستگیری مفسد اقتصادی پس از ۸ سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سردار محمد قنبری دقایقی پیش در حاشیه مراسم افتتاح سامانه 120 پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان، در جمع خبرنگاران از دستگیری مفسد اقتصادی لرستانی به نام «آـ خ» در یکی از استان‌های دیگر کشور خبر داد و اظهار داشت: این مفسد اقتصادی 8 سال است که فراری است و با کمک دوستان ما در اداره کل اطلاعات در استانی دیگر دستگیر شده است.

    وی عنوان داشت: این مفسد اقتصادی هم‌اینک در دستگاه قضایی است و هنوز در اختیار پلیس قرار نگرفته است.

    سردار قنبری یادآور شد:‌ این مفسد اقتصادی بیش از هزار و 500 شاکی دارد و هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص اختلاس آن در اختیار نیست.

    * 19 نقطه حادثه‌خیز در لرستان حذف شده است

    فرمانده نیروی انتظامی لرستان، گفت: 88 نقطه حادثه‌خیز در سطح محورهای لرستان وجود دارد که تاکنون 19 نقطه آن اصلاح و رفع شده است.

    وی ضمن تقدیر و تشکر از اداره راه و شهرسازی استان لرستان گفت: امیدواریم که این اداره بتواند سایر نقاط حادثه‌خیز را حذف کند تا بتوانیم شاهد کاهش آمار تصادفات و روان‌سازی ترافیک در لرستان باشیم.

    سردار قنبری عنوان کرد: تصمیماتی برای روان‌سازی ترافیک در داخل شهرها، به‌ویژه شهرستان خرم‌آباد در شورای تأمین استان برای احداث پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی و... گرفته شده است.

    وی ضمن مطلوب دانستن امنیت استان لرستان، تأکید کرد: باید تلاش کنیم سطح امنیت را افزایش دهیم، زیرا مردم و دستگاه‌های مختلف همکاری خوبی در این زمینه دارند.

    فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: طی 7 ماهه امسال برنامه‌ریزی ما تا پایان سال کاهش 10 درصدی جرایم بوده که از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش 17 درصدی جرایم در استان بوده‌ایم و هیچ‌گونه جرایم خشنی در لرستان صورت نگرفته است.

    وی از تمام هیئت‌های مذهبی استان لرستان به خاطر همکاری خود با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی