عصر بازار

سندیکای بیمه گران ایران، حامی کنفرانس حوادث رانندگی و جاده ای

عصر اعتبار- حوادث رانندگی و جاده ای و تلفات ناشی از آن یکی از چالش های کنونی جوامع بشری است که هزینه های مادی و معنوی زیادی را تحمیل و بخش های گوناگون و دستگاه های مختلف قوای مجریه، قضاییه و مقننه کشور را درگیر می نماید، لذا ایمن سازی جاده ها و خودروها و آموزش افراد برای ارتقاء فرهنگ ایمنی در جاده ها باید از سوی همه دستگاه های اجرائی، ذینفعان و دست اندرکاران مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

سندیکای بیمه گران ایران، حامی کنفرانس حوادث رانندگی و جاده ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، از این رو دانشکده فنی دانشگاه تهران در پی برگزاری موفق سه دوره قبلی کنفرانس در نظر دارد "چهارمین کنفرانس بین‌المللی حوادث رانندگی و جاده‌ای" را با حمایت سندیکای بیمه گران ایران و با هدف کاهش تلفات و حوادث رانندگی و جاده ای، افزایش اطلاع رسانی و آموزش، بررسی راهکارهای افزایش ایمنی مسیرهای درون و برون‌شهری، شناسائی نقاط پرتصادف و اقدام برای ایمن‌سازی آنها، بهبود کیفیت فنی خودروها و سایر موارد را برگزار نماید.

    مهندس علی اکبر اولیا، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در این زمینه گفت: یکی از برنامه های سندیکا شرکت درهمایش های تخصصی صنعت بیمه است که امسال این فرصت را پیدا کردیم تا صدای صنعت بیمه را به گوش مخاطبان برسانیم.

    وی ادامه داد: حوادث جاده ای از بزرگ ترین معضلات کشور است که نیمی از پورتفو صنعت بیمه به آن اختصاص دارد و بیمه های کشور مشخصا زیان هنگفتی از این مشکل می بینند.

    مهندس اولیا تاکید کرد: حمایت سندیکا از کنفرانس حوادث رانندگی و جاده ای به این منظور صورت گرفت که مسئولان کشوری و مردم  از دغدغه بیمه ها در موضوع حوادث رانندگی و جاده ای  آگاه شوند و باری از دوش شرکت های بیمه برداشته شود.

    لازم به ذکر است کنفرانس فوق روزهای 19، 20 و 21 آبان ماه در محل پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، سالن چمران برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی