عصر بازار

معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما»؛

ارتباطات سازنده یکی از ارکان موفقیت شبکه فروش است

عصر اعتبار: امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار و مجید بنویدی معاون اجرائی بیمه «ما»از شعبه یزد بازدید کردند.

ارتباطات سازنده یکی از ارکان موفقیت شبکه فروش است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰
  • ارتباطات سازنده یکی از ارکان موفقیت شبکه فروش است
  • ارتباطات سازنده یکی از ارکان موفقیت شبکه فروش است
  • ارتباطات سازنده یکی از ارکان موفقیت شبکه فروش است

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این بازدید که با هدف ایجاد تعامل سازنده میان شبکه فروش و مدیران ستادی صورت گرفت،  گزارش عملکرد شعبه و نمایندگان یزد توسط محمدعلی حاجی محمدی رئیس این شعبه و امیر شفیعی هنجی مدیر امور شعب بیمه «ما» ارائه شد .

بر اساس این گزارش، امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما»  در خصوص شعبه یزد به عنوان برترین شعبه 6 ماهه نخست در سال جاری گفت : یکی از علت‌های موفقیت شعبه یزد در کسب رتبه اول توجه به کار جمعی و تیمی بوده است.  تفکر جمعی بین مدیریت و پرسنل  می تواند منجر به رشد و توسعه شعبه در استان گرددکه این امر باید در تمامی شعب بیمه «ما» تسری پیدا کند.
وی در ادامه در خصوص تعامل سازنده با نمایندگان گفت :با توجه به نقش مهم  نمایندگان و شبکه فروش برنامه حمایت از نمایندگان شرکت با ایجاد طرح‌های حمایتی همچون ایجاد صندوق نمایندگان در حال پیگیری و اجراست.  همچنین به زودی رتبه بندی نمایندگان شرکت با توجه به میزان ضریب خسارت، ترکیب سبد پرتفوی و سایر فاکتورهای مهم و تاثیرگذار آنها اجرایی می شود.

معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما» با اشاره به آنکه  یکی از ارکان موفقیت در امر فروش و بیمه‌گری استفاده از تجارب فروشندگان موفق  است گفت:فروش بیمه‌‌نامه امری تخصصی بوده که می‌بایست به آن نگاه ویژه‌ای شود و استفاده از تجربیات فروشندگان موفق می تواند در فروش موفق تر بسیار موثر واقع شود.
وی در ادامه در خصوص اهمیت مدیریت دانش در صنعت بیمه گفت: بیمه محصولی خاص و ناملموس  است که می تواند منجر به امنیت خاطر افراد و در نتیجه توسعه  ‌شود .  برای فروش این کالای ناملموس و پیچیده نیاز به دانش و تجربه است .  به همین خاطر آموزش اصول و فنون مذاکره  جزء اصلی و لاینفک آموزش شبکه فروش بیمه «ما» می باشد. به علاوهانتقال تجربیات موفق یکی از ارکان مدیریت دانش است و استفاده از آن در شبکه فروش می تواند منجر به رشد شود .

امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما» در پایان از پشتکار، عشق به کار بیمه گری ، احترام به مشتری و کسب مهارت‌های فنی و رفتاری به عنوان ارکان اساسی موفقیت نمایندگان و شبکه فروش یاد کرد.
معاون اجرائی بیمه «ما»،نیز در این بازدید از  نسبت توانگری  شرکت به عنوان نقطه اتکا بیمه گذاران و مشتریان و  وضعیت مالی و شفاف و مناسب به عنوان نقطه قوت بیمه «ما» یاد کرد.

وی گفت:  وجود سهم بازار 1.7 درصدی در صنعت بیمه کشور به صورت کلی  و سهم 5 درصدی بیمه‌های آتش سوزی و 10 درصدی بیمه‌های عمر  در بازار بیمه کشور  نشان از فعالیت مثبت شبکه فروش دارد.          

در پایان از 5 نماینده برتر شرکت بیمه «ما»  و 2 کارشناس برتر شعبه  یزد تقدیر شد . 

گفتنی است پس از این بازدید نشستی نیز  با حضور معاون شبکه فروش و توسعه بازار، معاون اجرائی ، هیات همراه و  آقای قدیری مدیر سرپرستی بانک ملت استان یزد برگزار شد .

قدیری در این نشست ضمن تبریک به شعبه یزد بابت اخذ رتبه نخست شعب بیمه «ما» در 6 ماهه نخست سال 94 این موفقیت را متعلق به کل مجموعه بانک ملت در استان یزد دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری‌های مستمر و سازنده بتوانیم این موفقیت‌ها را تقویت کنیم . در ادامه معاونین بیمه «ما» آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با بانک ملت به عنوان سهامدار و مشتری ویژه بیمه «ما» اعلام داشتند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی