عصر بازار

بیمه آسیا ۵۰میلیارد ریال خسارت آتش سوزی پرداخت کرد

عصر اعتبار- بیمه آسیا ۵۰ میلیارد ریال از خسارت آتش سوزی شرکت برگ چین سبز را به صورت علی الحساب پرداخت کرد.

بیمه آسیا ۵۰میلیارد ریال خسارت آتش سوزی پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر کاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در مراسم تحویل چک 50میلیارد ریالی به مدیر عامل شرکت برگ چین سبز با تاکید بر تکریم بیمه گذاران به عنوان اصل اساسی و اولویت اول بیمه آسیا، گفت:خسارت های به حق بیمه گذاران پس از بررسی و ارزیابی دقیق کارشناسان ذیربط در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود.
    مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به نفس وجودی صنعت بیمه در جبران خسارات وارده و مساعدت در بازگشت سریع واحد های تولیدی به چرخه فعالیت های اقتصادی ،اظهار داشت: مابقی خسارت پس از طی فرایند کارشناسی به زیان دیده پرداخت خواهد شد.
    گفتنی است یک روز پس ازوقوع حریق در انبار شرکت برگ چین سبز و وارد آمدن خسارت سنگین به ساختمان ،تاسیسات و موجودی انبار،گروهی متشکل از مدیر،معاون مدیرو کارشناسان مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه آسیا به همراه کارشناسان رسمی قو قضائیه، دادگستری و صنعت چای به محل حادثه اعزام و پس از بررسی های لازم و گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نسبت به بر آورد خسارت اقدام کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی