عصر بازار

بسیاری از ارزهای جهان در برابر دلار تقویت شد

دلار در ماه اکتبر گوشه‌نشین شد

عصر اعتبار- بنا به اعلام صندوق بین‌المللی پول، تعداد قابل توجهی از ارزهای بین‌المللی در ماه اکتبر در برابر دلار تقویت شد.

دلار در ماه اکتبر گوشه‌نشین شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، عدم اطمینان بانک مرکزی آمریکا نسبت به زمان مناسب برای افزایش بهره بانکی دلار، این ارز را در ماه اکتبر گوشه نشین کرد.

    بنا به گزارش صندوق بین المللی پول، در ماه اکتبر بیشترین افزایش ارزش در برابر دلار مربوط به پول ملی اندونزی بوده که 8 درصد در برابر دلار رشد داشته است.

    از سوی دیگر پزوی کلمبیا از نظر ارزش افزوده در برابر دلار در رده دوم در این ماه قرار گرفت به گونه ای که ارزش این ارز با 5.2 درصد افزایش روبرو شد.

    روبل روسیه در ماه اکتبر 4.8 درصد در برابر دلار رشد کرد و از این منظر در جایگاه سومین ارز با بیشترین افزایش ارزش در برابر دلار در ماه اکتبر قرار گرفت. روبل در طول سال گذشته حجم قابل توجهی از ارزش خود را در برابر دلار از دست داد.

    وون کره جنوبی در کنار ارز ملی مالزی با افزایش ارزش بیش از 4 درصدی در برابر دلار در ماه اکتبر مواجه شدند.

    رند آفریقای جنوبی نیز دیگر ارزی بود که در ماه اکتبر روند کاهش ارزش آن متوقف شد و افزایش 3 درصدی در برابر دلار را تجربه کرد.

    پزوی مکزیک نیز 2 درصد در برابر دلار رشد کرد و روپیه هند و رئال برزیل نیز رشد یک درصدی را در این مدت در برابر دلار داشته اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی