عصر بازار

افتتاح ۲ صندوق امانات دیگر بانک پارسیان در شعبه آمل و فردوسی کرمانشاه

عصر اعتبار- در راستای تکمیل زنجیره عرضه خدمات و به منظور ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان ارجمند؛ ۲ صندوق امانات بانک پارسیان با استفاده از پیشرفته‌ترین و مجهزترین امکانات امنیتی در شعبه آمل و فردوسی کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح ۲ صندوق امانات دیگر بانک پارسیان در شعبه آمل و فردوسی کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، صندوق امانات شعبه آمل و فردوسی کرمانشاه بانک پارسیان با حضور مدیران امور شعب، پشتیبانی و روسای حوزه های همدان و ساری و جمعی از مشتریان، تجار و کسبه، مورد بهره برداری قرارگرفت و از هم اکنون آماده سرویس دهی به مشتریان و مردم منطقه می باشند .
    گفتنی است؛ راه اندازی صندوق امانات به منظورحفظ منافع و فراهم نمودن رضایت مشتریان و همچنین در راستای ارائه خدمات نوین صورت گرفته است تا مشتریان با آسودگی بتوانند اشیا قیمتی، اسناد و مدارک با ارزش خود را در آن نگهداری کنند.
    پیش از این بانک پارسیان 7 صندوق امانات دیگر را در شعب چهارراه تختی، میدان آزادی و افسریه تهران و همچنین شعب گرگان، کازرون، امیرکبیرشیراز، میدان مادرکرج  افتتاح کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی