عصر بازار

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادان کشور:

بیمه شناورهای صیادی الزامی شد

عصر اعتبار- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادان کشور گفت: طرح بیمه بدنه قایق ها و موتورلنج های صیادی الزامی شده و این قانون از روز نخست آذر ماه سال جاری اجرایی می شود.

بیمه شناورهای صیادی الزامی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی شاهخوره افزود: با توجه به حادثه هایی که در اسکله های صیادی کشور از جمله بندرهای دیر، عامری و بوالخیر استان بوشهر رخ داد دولت تصمیم به بیمه بدنه قایق ها و لنج های صیادی گرفت.
    وی بیان کرد: در این ارتباط با دعوت از تمامی شرکت های بیمه گر برای بیمه کردن قایق ها، لنج ها و کشتی های صیادی شرایط آنها مورد بررسی قرار گرفت.
    شاهخوره یادآورشد: در چند سال اخیر برخی از شرکت های بیمه در خدمات دهی به دارندگان قایق و لنج های صیادی عملکرد رضایت بخشی نداشتند و این وضعیت منجر به تلاش برای بررسی شرایط یک شرکت بیمه برای ارائه خدمت مطلوب به مالکان قایق ها و لنج های صیادی شد.
    وی ادامه داد: با مذاکره های انجام شده شرکت بیمه البرز متقبل شد با خدمات مطلوب رضایت صیادان در موضوع بیمه شناورهای صیادی را تامین کند.
    مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادان کشور اظهارکرد: قرارداد بیمه بدنه قایق، لنج و کشتی های صیادی کشور با شرکت بیمه البرز منعقد شد و بیمه مسئولیت لنج و قایق های صیادی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
    وی اضافه کرد: با افزایش هزینه دیه هزینه بیمه مسئولیت افزایش پیدا کرده است که مقرر شد پس از کارشناسی های لازم برای بیمه مسئولیت قایق، لنج و کشتی های صیادی نیز تصمیم گیری شود.
    شاهخوره با اشاره به اینکه 160 هزار صیاد در کشور فعالیت دارند گفت: پراکندگی صیادان در حوزه دریافت خدمات بیمه مسئولیت از شرکت های بیمه ای مختلف باعث شده تا آنها خدمت مطلوبی را از شرکت های بیمه دریافت نکنند.
    وی با بیان اینکه شمار قایق، لنج و کشتی های صیادی دارای مجوز رسمی و قانونی کشور 13 هزار و 650 فروند است افزود: با احتساب شناورهای بدون مجوز قانونی شمار آنها به 21 هزار فروند می رسد.
    شاهخوره ادامه داد: از سوی شرکت بیمه البرز یکی از مربیان مطرح فوتبال کشور را به عنوان مجری طرح بیمه بدنه قایق و لنج های صیادی انتخاب شده است.
    وی گفت: بیمه ها برای فعالیت در هر بخش یک مجری را انتخاب می کنند که این مربی فوتبال با نگاه خیرخواهانه ای که برای خدمت به فعالان این بخش داشته مجری گری طرح بیمه بدنه و مسئولیت بیمه لنج ها و قایق های صیادی را برعهده گرفته است.
    در این ارتباط امروز هیاتی از مسئولان شرکت بیمه البرز همراه با علی دایی وارد استان بوشهر شدند و نشستی با شماری از صیادان استان بوشهر برگزار می کنند.
    مقرر شد پس از پایان این نشست که بدون حضور خبرنگاران خواهد بود هیات یاد شده از اسکله های صیادی بوشهر بازدید کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو