عصر بازار

زنجانی بارها زیرقول خود زده‌است

دادگاه باید پرداخت بدهی بابک زنجانی را تایید و اعلام کند

عصر اعتبار- عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی با بیان اینکه هنوز پرداخت بدهی متهم نفتی تایید نشده است،گفت:صحت این خبر هنوز مشخص نیست و دادگاه باید این موضوع را تایید و اعلام کند.

دادگاه باید پرداخت بدهی بابک زنجانی را تایید و اعلام کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، سیدحسین دهدشتی درمورد شایعاتی مبنی براینکه بابک زنجانی بخشی از بدهی خود را امروز پرداخت کرده است،گفت: صحت این خبرهنوز مشخص نیست و باید دادگاه آن را تایید و اعلام کند.

    نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: بابک زنجانی از این قول‌ها و صحبت‌ها در گذشته زیاد داده،ولی هیچ وقت پرداخت نکرده است.

    وی درمورد اینکه آیا این موارد بازی رسانه‌ای بابک زنجانی نیست؟، بیان کرد: بعید نیست و بابک زنجانی این گونه عمل کرده و سوژه‌هایی را منتشر می‌کند که برخی رسانه‌ها مشغول به آن می‌شوند و به این قضیه می‌پردازند.

    عضوکمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: درمورد بابک زنجانی دو موضوع مطرح است که یکی بحث بدهی وی به شرکت ملی نفت است و دیگری تخلفاتی که انجام داده و اینکه حتی اگر پول را پرداخت کند به دلیل اینکه دو سال این پول را در اختیار داشته،باید دیرکرد نیز پرداخت کند.

    بابک زنجانی هنوز قصدی برای پرداخت بدهی خود ندارد

    دهدشتی با اشاره به سخنان جدید بابک زنجانی اخیرا می‌زند و رویه‌ای که در پیش گرفته است،تاکید کرد: این فرد می‌خواهد در رسانه‌ها حضور داشته باشد،برای همین موضوعات مختلفی را مطرح و فرافکنی می‌کند.

    عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی،ادامه داد: بابک زنجانی هنوز قصدی برای پرداخت بدهی خود ندارد و در مورد شایعات پرداخت بخشی از بدهی خود، منابع موثق هنوز گزارشی در این مورد ارائه نکرده اند.

    به گزارش خانه ملت، وکیل مدافع بابک زنجانی امروز گفته بود یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو مطالبات شرکت نفت از بابک زنجانی تسویه شد؛ که "علی اکبر ماهرخ‌زاد" وکیل وزارت نفت گفت: مطرح شدن تسویه بدهی بابک زنجانی مغلطه است و این موضوع را باید منابع موثقی چون دادگاه یا بانک مرکزی تایید کنند.

    همچنین "محمدعلی کریمی" مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت:ما این موضوع را تایید نمی کنیم و مدعیان اگر سندی مبنی بر تسویه دارند ارائه کنند و مدعیان باید از بانک کارگزاری که مدعی وصول این میزان طلب شرکت نفت است،اسناد و مدارک مربوطه را به بانک مرکزی ارائه کنند تا صحت و سقم آن بررسی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو