عصر بازار

سهامداران مخابرات افزایش سرمایه می‌دهند

عصر اعتبار- مجمع افزایش سهام سهامداران شرکت مخابرات ایران تا پایان پاییز برگزار می‌شود.

سهامداران مخابرات افزایش سرمایه می‌دهند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، کمال بیگدلی از برگزاری مجمع افزایش سهام سهامداران شرکت مخابرات ایران خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های فراوان در انجام فرآیند افزایش سهام به درخواست سهامداران، منتظر ارایه گزارش از سوی سازمان حسابرسی هستیم که امیدواریم پس از دریافت، تا پایان پاییز بتوانیم مجمع را برگزار کنیم.

    پیشنهاد افزایش سهام سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه‌ای که اردیبهشت سال جاری برگزار شد مطرح و پس از نظرسنجی بر اساس درخواست سهامداران متقاضی افزایش سرمایه، فرآیند آن در حال انجام است که مجمعی به این منظور تا پایان پاییز برگزار خواهد شد.

    مجامع شرکت‌های مخابرات استانی با هدف رسیدگی به صورت‌های مالی شش ماهه اول سال جاری در نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

    رسیدگی و ارزیابی عملکرد مدیران ارشد شرکت‌های مخابرات استانی، بررسی میزان انحراف از بودجه (مثبت یا منفی)، ارزیابی عملکرد معاونت‌های استان‌ها توسط حوزه مربوطه در مخابرات ایران و ارایه برنامه تکلیفی برای اجراء تا پایان سال 94 از دیگر برنامه‌های این مجامع است که بررسی خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebarhttps://telegram.me/asretebar  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی