عصر بازار

تو چه شغلی استخدام بشیم که پول پارو کنیم؟!

عصر اعتبار- بدون شک نه تنها شما بلکه تمام مردم دنیا برای گذران زندگی و رسیدن به رفاه مورد نظر خودشون نیاز به یه منبع درآمد و بهتر بگیم نیاز به شغل دارن. بنابراین برای اینکه بتونن به شغل مناسب و درآمد خوب برسن تو یه جایی استخدام میشن.

تو چه شغلی استخدام بشیم که پول پارو کنیم؟!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شیپور، حتما شده که برای پیدا کردن شغل مورد نظرتون به خیلی جاها از جمله سایت شیپور سر زده باشین و دست آخر تو یه سازمان یا شرکتی استخدام شده باشین. هدف افراد از استخدام نه تنها کسب درآمد بلکه رشد و ارتقای فکری و فرهنگیه. ولی در اولویت همون مسئله کسب درآمد و رسیدن به پول بیشتر قرار داره.
    قطعا شما هم دلتون میخواد بیشترین درآمد رو داشته باشین و کلی پول وارد زندگیتون بشه. سالهای زیادی از زندگی‌تون رو صرف تحصیلات کردین و یا تازه قصد دارین انتخاب رشته کنید و بعدا براساس همین رشته و تخصصتون تو بهترین جاها استخدام بشین.
    اگه دوست دارین بدونین چه رشته‌هایی خوبه و درآمد کدوم شغل‌ها تو دنیا بیشتر از بقیه شغل‌هاست با مطلب امروز وبلاگ شیپور همراه باشین. البته شاید این مشاغل کمی با بازار کار و استخدام کشور ما متفاوت باشه ولی تو بیشتر موارد با هم دیگه نقطه مشترک دارن. هر کدوم از این شغل‌ها میتونن تا پایان زندگی تضمین‌کننده زندگی و رفاه شما و خانواده‌تون بشه.
    پزشک

    پزشکان تو تمام دنیا بیشترین درآمد رو دارن و به همین دلیل استقبال و تقاضا برای این شغل تو دنیا خیلی زیاده. پزشکان هم تو سازمان‌های دولتی استخدام میشن و هم میتونن تو مطب شخصی خودشون فعال بشن. تازه امکان تدریس هم براشون وجود داره و به همین دلیل درآمد خیلی خوبی دارن. البته باید سالهای زیادی رو صرف تحصیل یا کسب تخصصشون بکنن. درآمد متوسط یه پزشک در سال حداقل 212 هزار دلار برآورد شده که میشه 700 میلیون تومن در سال!
    مدیر داروخانه

    داروسازی و داشتن داروخانه دومین شغل پر درآمد تو دنیاست که تو ایران هم درآمد خیلی خوبی داره و البته به این سادگی هم نمیشه داروخانه داشت و باید مجوزهای لازم رو بگیرین. یه مدیر داروخانه به طور متوسط سالیانه 131 هزار دلار معادل 433 میلیون تومن در سال درآمد داره که میشه گفت فوق‌العادست.
    مهندس نرم‌افزار

    مهندس نرم‌افزار که از اون به عنوان طرح و معمار نرم‌افزار هم یاد میشه تو تمام دنیا یکی از پردرآمدترین شغل‌هاست. البته تو ایران یه کم به دلیل مشکلات حق کپی رایت برای این قشر کم لطفی میشه ولی تو دنیا یه مهندس نرم‌افزار به طور متوسط حداقل 131 هزار دلار معادل 432 میلیون تومن درآمد داره. قطعا برای تولید یه نرم‌افزار خوب و پردرآمد نیاز به ساعت‌ها کدنویسی داره که کار خیلی سختیه و نیاز به خلاقیت هم داره.
    مدیر توسعه نرم‌افزار

    این شغل هم در ادامه مهندس نرم‌افزار قرار میگیره و بیشتر کار اون توسعه‌ی بسترهای نرم‌افزاری برای پلتفرم و دستگاه‌های مختلفه که همین باعث میشه سالیانه به طور متوسط 131 هزار دلار یعنی 432 میلیون تومن درآمد داشته باشه.
    مدیر مالی

    مدیر مالی به همون اندازه که با مباحث مالی و پول سر و کار داره و شغل پر خطری رو انتخاب کرده درآمد خوبی هم در طول سال داره. البته مدیران مالی ایران خیلی به اندازه‌ی خارجی‌ها درآمد ندارن ولی درآمدشون خیلی هم بد نیست. 409 میلیون تومن یعنی 124 هزار دلار درآمد این افراده.
    وکیل

    تو ایران هم اکثر مردم میدونن وکیل‌ها پول خوبی میگیرن و درآمد خوبی دارن. این موضوع تو دنیا هم هست و صد البته کار خیلی سختی دارن و باید دنبال عدل و داد باشن. چون ممکنه با کوچکترین اشتباه حقی از کسی ضایع بشه یا با جون کسی بازی بشه. وکلا به طور متوسط سالیانه 120 هزار دلار یعنی 396 میلیون تومن درآمد دارن.
    مدیر آی‌تی

    مدیر آی‌تی مثل خیلی دیگه از مشاغل حوزه‌های تکنولوژی درآمد خوبی داره و این مسئله شامل بازار کار ایران و دنیا میشه. مدیر تکنولوژی اطلاعات شغل پردردسر و مهمی داره و تمامی مجموع انفورماتیک زیر مجموعه‌ش تو جایی که استخدام شده تحت نظر اونه. این افراد میتونن تو سازمان‌های دولتی یا خصوصی استخدام بشن. یه مدیر آی‌تی به طور متوسط در سال 116 هزار دلار یا 383 میلیون تومن درآمدشه.
    مدیر مالیات

    مدیر امور مالیاتی که البته تو کشور ما یه شغل دولتی به شمار میره و نمیشه ازش انتظار درآمد خیلی زیاد داشت تو دنیا یکی از پردرآمدترین شغل‌هاست و کسی که تو شغل استخدام میشه به طور متوسط در سال 115 هزار دلار یعنی 380 میلیون تومن پول به جیب میزنه.
    داروساز

    داروسازها یا شرکت‌های داروسازی مثل صاحبان داروخانه درآمد هنگفتی دارن و چون شغلشون با جون انسانها سر و کار داره طبیعتا درآمد خوبی هم دارن. این شغل هم تو ایران تقاضای زیادی داره و به طور متوسط سالیانه 115 هزار دلار یا 380 میلیون درآمدشونه.
    مدیر تولید

    مدیر تولید جزو مشاغلیه که تو واحدهای صنعتی بیشتر کاربرد داره تمامی موارد تولید به اون بستگی داره. مدیر تولید مسئولیت خطیری داره و باید در مقابل مالک مجتمع صنعتی و سهامداران پاسخگو باشه. البته مدیر تولید میتونه تو جاهای دیگه هم استخدام بشه. این افراد 114 هزار دلار یا 376 میلیون تومن در سال درآمد متوسط دارن.
    سعی کردیم تو این مطلب پردرآمدترین مشاغل دنیا رو تو سال 2015 بهتون معرفی کنیم که قطعا تعداد این مشاغل بیشتره و البته کم هم از نظر درآم باهم تفاوت دارن. اگه کارفرما هستین و برای برنامه‌ی استخدامتون دنبال نیرو کار میگردین یا اگه کارجو هستین، سایت شیپور به عنوان یکی از مراکز آنلاین استخدام رو یادتون نره.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو