عصر بازار

ابرخانه‌های میلیاردی پایتخت

بزرگ‌ترین آپارتمان‌های شمال و جنوب تهران

عصر اعتبار- بر اساس آگهی‌های موجود، بزرگ‌ترین واحدهای آپارتمانی موجود در شمال و جنوب تهران به ترتیب ۸۷۰ و ۲۰۰ متر مربع است.

بزرگ‌ترین آپارتمان‌های شمال و جنوب تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در شهر تهران، آپارتمان با متراژهای مختلفی وجود دارد، از واحدهای 20متری گرفته تا بیش از 700 یا 800 متر، اما در هر قسمت از شهر تهران متراژها با یکدیگر تفاوت دارد، مثلاً آپارتمان‌های با متراژهای کوچک بیشتر در مناطق جنوبی تهران و آپارتمان‌های بزرگ در مناطق شمالی تهران قرار دارند.

    قیمت این آپارتمان‌ها نیز با توجه به متراژ، منطقه جغرافیایی، سن‌بنا و... با یکدیگر تفاوت دارند.

    بزرگ‌ترین واحدهای آپارتمانی در شمال تهران
    در میان آگهی‌های موجود برای فروش واحدهای آپارتمانی، بزرگ‌ترین واحدی که در شمال تهران برای فروش آگهی شده است، مربوط به واحدی 870متری در ولنجک است که با قیمت هر متر مربع 22 میلیون تومان وجود دارد که قیمت کل این واحد نوساز معادل 19 میلیارد و 390 میلیون تومان می‌شود.

    با توجه به آگهی‌های فروش واحدهای با متراژهای بزرگ، در میان مناطق شمالی تهران، بیش از هر محله‌ای، در محله نیاوران واحدهای آپارتمانی با متراژهای بالای 500 متر دیده می‌شود.

    بزرگ‌ترین واحدهای آپارتمانی در جنوب تهران
    علاوه بر افرادی که خانه پدری‌شان در مناطق جنوبی تهران واقع شده است و به همین دلیل نمی‌توانند آن را ترک کنند، اکثر افرادی که در مناطق جنوبی تهران زندگی می‌کنند، به دلیل ارزان‌تر بودن خانه در این مناطق نسبت به سایر نقاط تهران، زندگی کردن در آن را انتخاب کرده‌اند، بنابراین خانه‌های با متراژهای کوچک در این نقاط بیشتر از سایر نقاط تهران است و واحدهای آپارتمانی متراژ بالا طرفدار زیادی در این مناطق ندارد، از این رو واحدهای بالای 100 متر در جنوب تهران، جز واحدهای بزرگ به شمار می‌آید.

    به گزارش اقتصادنیوز، با توجه به آگهی‌های موجود و همچنین با توجه به گفته‌های مشاوران املاک در مناطق جنوبی تهران، بزرگ‌ترین و گران‌ترین واحد آپارتمانی در این مناطق مربوط به واحدی نوساز و 200متری در محله منیریه است که با قیمت 1.4 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: ساره ناصری
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی