عصر بازار

سرکی به بازار انواع بخاری

مصرف‌کنندگان با چه قیمت‌هایی مواجه می‌شوند؟

عصر اعتبار- مصرف‌کنندگانی که این روزها برای خرید انواع بخاری گازی و برقی به بازار می روند متوجه می شوند که انواع بخاری برقی و گازی را می توان در قیمت های ۹۰ تا ۵۰۰ هزار تومان خریداری کرد.

مصرف‌کنندگان با چه قیمت‌هایی مواجه می‌شوند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، اکنون سال‌هاست که بخاری‌های رنگی با دودکش‌های بزرگشان از بسیاری از خانه‌های نوساز رخت بربسته‌اند و به جای آنها، سیستم‌های حرارتی مرکزی در ساختمان‌ها به کار گذاشته می‌شود.

    البته هنوز هم در خانه‌های زیادی به دلایل مختلف هنوز از بخاری برای گرم کردن خانه‌ خود استفاده می‌کنند.

    گشتی در بازار فروش انواع بخاری نشان می‌دهد که انواع بخاری گازی بین قیمت 250 تا 500 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    بر این اساس بخاری گازی «MN6»، با قابلیت «تمام لعاب با شیشه سکوریت برنزی، سفید و لعاب شده دو چاپ»، با قیمت 250 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    همچنین بخاری گازسوز با شیشه رفلکس «AB15-R»، با قابلیت «تمام لعاب شیشه سکوریت رفلکس»، با قیمت 310 هزار تومان در بازار به‌فروش می‌رسد.

    بخاری گازسوزی با نام «MC22»، نیز با قابلیت «رنگ نقره‌ای چشکی، شیشه اروپایی، مقاوم در برابر شوک حرارتی همراه با هیزم سرامیکی »، نیز با قیمت 350 هزار تومان بفروش می‌رسد.

    بخاری گاز سوز طرح شومینه «MC25»، نیز با قابلیت «رنگ مشکی کروکودیلی،مسی چشکی و... شیشه اروپایی، به همراه هیزم سرامیکی»، با قیمت 380 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    همچنین یکی دیگر از انواع بخاری، بخاری گازسوز طرح شومینه جدید قوسی است که اسم آن «MC100»، است و رنگ آن، سیاه یا قهوه‌ای پوست ماری است، شیشه شات آلمان با قوس 180 درجه مقاوم در برابر شوک حرارتی تا 800 درجه دارد، دو شعله با طرح جدید است و هیزم سرامیکی هفت تکه دارد و قیمت آن نیز 500 هزار تومان است.

    همچنین در بازار تعدادی بخاری کوچک نیز می‌توان یافت که برای خانه‌های بسیار کوچک تدارک دیده شده‌اند. یکی از این انواع، بخاری گازی بدون دودکش انرژی مدل 440 با قیمت 93 هزار تومان است.

    همچنین بخاری بدون دودکش آبسال مدل شومینه‌ای نیز در بازار موجود است که مدل 440 نام دارد و با قیمت 260 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    انواع بخاری برقی
    به گزارش اقتصادنیوز، همچنین انواع بخاری برقی نیز بین 90 تا 350 هزار تومان در بازار عرضه شده‌اند.

    یکی از آنها بخاری برقی فن‌دار مدل «HVS 3031»، است که به قیمت 232 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    همچنین بخاری برقی کانوکتور فن دار مدلTM2000 با قابلیت «سیستم ایمنی در هنگام سقوط دستگاه و یا پوشاندن راههای خروجی هوای گرم، استفاده از سیم‌های نسوز، دارای فن پرقدرت و کم صدا»، با قیمت 142 هزار تومان فروخته می‌شود.

    علاوه بر این، بخاری برقی کانوکتور فن دار مدلFH2000P، با قابلیت «دارای ترموستات تنظیم دمای اتاق»، با قیمت 96 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    بخاری برقی کوارتزی  GEH-317 نیز که بخاری تابشی برقی دارای فن و مرطوب کننده دارای 4 المنت (لامپ) گرمایشی و ترموستات قابل تنظیم است با قیمت 210 هزار تومان فروخته می‌شود.

    بخاری برقی فن دار تک الکتریک مدلMHT-NFP با عملکرد ضد انجماد دارای ترموستات قابل تنظیم با قیمت 110 هزار تومان و بخاری برقی سرامیکی مدل DCH-5231 «دارای سیستم ضد انجماد، دارای تهویه تابستانی، ترموستات قابل تنظیم برای دمای مناسب اتاق »، با قیمت 242 هزار تومان بفروش می‌رسد.

    علاوه بر این، بخاری برقی فن دار Hugel مدل HG 202 FHT رو میزی با قیمت 95 هزار تومان فروخته می‌شود.

    همچنین بخاری برقی فن دار مدل HBE 3032، دارای سیستم ضد انجماد، دارای ترموستات کنترلگر دمای اتاق برای تنظیم دما و عایق بندی دولایه‌ی بدنه با قیمت 350 هزار تومان فروخته می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو