عصر بازار

حسین محمدپورزرندی در همایش روسای شعب بانک در مشهد:

مقررات شورای پول و اعتبار بانک مرکزی، خط قرمز بانک شهر است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیک، اظهار کرد: خط قرمز بانک شهر، ضوابط و مقررات شورای پول و اعتبار بانک مرکزی است و این بانک همه فعالیت‌های خود را در این راستا انجام می‌دهد.

مقررات شورای پول و اعتبار بانک مرکزی، خط قرمز بانک شهر است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر حسین محمدپورزرندی در همایش مدیران ارشد و روسای شعب این بانک که با شعار همدلی و همزبانی و توسعه بانکداری الکترونیک در مشهد مقدس برگزار شد، با ابراز خشنودی از برپایی این همایش در جوار حرم امام رضا(ع)، اظهار کرد: شهرداری‌ها از زمان تاسیس این بانک به عنوان مالکان و سهام‌داران اصلی آن بودند و هم اینک نیز پس از گذشت سال‌ها از زمان تاسیس بانک شهر، منابع اصلی بانک از منابع مردمی است که عمده آن مصارف تسهیلاتی به منظور اجرای پروژه‌های شهری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
    وی با اشاره به سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیاردی بانک شهر برای پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور، افزود: سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه از سوی بانک شهر صورت می‌گیرد در حوزه‌های مختلفی مانند حمل و نقل شهری از جمله مترو، اتوبوسرانی و همچنین سایر پروژه‌های عمرانی که در کلان‌شهرها و شهرهای بزرگ به مصرف می‌رسد.
    مدیرعامل بانک شهر در ادامه از افزایش سرمایه این بانک تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: خط قرمز بانک شهر، ضوابط و مقررات شورای پول و اعتبار بانک مرکزی است و این بانک همه فعالیت‌های خود را در این راستا انجام می‌دهد.
    پورزرندی، راه‌اندازی صندوق آرمان شهر را از مصادیق اجرای فعالیت‌های بانک شهر در تحقق اهداف تعیین‌شده دانست و ادامه داد: بانک شهر به جای توسعه فیزیکی شعب، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت را به عنوان نمونه کاملی از یک شعبه در دست توسعه دارد که تا پایان سال تعداد آنها به 200پیشخوان در سطح کشور افزایش خواهد یافت.
    وی در ادامه خاطرنشان کرد: نسل جدید مشتریان دیگر خواهان بانکداری به روش‌های سنتی نیست و از این رو بانک شهر در توسعه بانکداری الکترونیک با تمام توان تلاش می‌کند.
    پورزرندی در ادامه به بازدید مدیرعامل بانک ارسته اتریش و هیئت اقتصادی این کشور از بانک شهر اشاره کرد و گفت: پیشرفت در حوزه بانکداری الکترونیک برای این بانک، موجب شگفتی تیم اتریشی شد و باید این روند با جدیت دنبال شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی