عصر بازار

شیوه‌نامه پرداخت وام خرید کالا به بانک‌ها نرسید

عصر اعتبار- علیرغم اعلام آغاز پرداخت وام خرید کالا به متقاضیان از سوی دولت، هنوز شیوه نامه پرداخت این وام به سیستم بانکی ابلاغ نشده است.

شیوه‌نامه پرداخت وام خرید کالا به بانک‌ها نرسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، روز گذشته بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه مشترکی آغاز اجرای طرح خرید کالای ایرانی را اعلام کردند. برهمین اساس کارت خرید کالای ایرانی، ابزاری اعتباری است که توسط بانک های کشور برای عموم مردم که درآمد مشخص و ثابتی دارند، صادر شده و دارنده آن می تواند تا سقف تعیین شده که متناسب با درآمد ماهیانه و حداکثر معادل یکصد میلیون ریال خواهد بود، کالاهایی را که فهرست آنها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده است، خریداری کند.

    در فاز اول اجرای طرح قرار بر این شده تا حسب تقاضای امور اداری دستگاه‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی از بانک های عامل پرداخت حقوق کارکنان، فرم‌هایی در اختیار آنان قرار گیرد که به کارکنان و مستمری بگیرانی که مایل به دریافت کارت خرید کالای ایرانی هستند، ارائه شود. پس از تکمیل و ارسال فرم‌های درخواست متقاضیان توسط دستگاه‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی، بانک‌های عامل کارت‌ها را صادر کرده و از طریق دستگاه‌های مربوطه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

    این موضوع در حالی اعلام شده که امروز شعب بانکی به هیچ عنوان تقاضای دستگاه ها و شرکت ها جهت دریافت کارت خرید کالا برای کارکنان آنها را قبول نمی‌کنند. کارمندان بانکها می‌گویند هنوز شیوه نامه اجرای این وام به سیستم بانکی ابلاغ نشده و ما به هیچ عنوان درخواستی را دریافت نمی‌کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی