عصر بازار

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی خبر داد

اقساط وام جدید خودرو حداکثر ۷۰۸

عصر اعتبار- مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود ۱۶ درصد حداکثر ۷۰۸ هزار و نرخ سود کارت اعتباری خرید کالا ۱۲ درصد ۶۵۸ هزار تومان خواهد بود،گفت: دوره بازپرداخت وام خودرو ۴ سال و کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی ۱۸ ماه است.

اقساط وام جدید خودرو حداکثر ۷۰۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی در خصوص تسهیلات خرید خودرو و کارت اعتباری اظهار داشت: برای خرید خودرو و کارت اعتباری نیازی به مراجعه مردم به بانک‌ها نیست بلکه متقاضیان باید به نمایندگی‌های مجاز که در سایت بانک مرکزی و وزارت صنعت اعلام می‌شود مراجعه کنند.

    وی افزود: فهرست نمایندگی‌های مجاز و مشمول این طرح در جلسه نهایی امروز با خودروسازان مشخص خواهد شد و از روز 18 آبان مردم می‌توانند به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

    مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی در خصوص اقساط وام خودرو گفت: با نرخ سود 16 درصد قسط ماهیانه 708 هزار تومان و نرخ سود 12 درصد 658 هزار تومان خواهد بود؛ البته هنوز نرخ سود این تسهیلات به صورت دقیق تعیین نشده است.

    به گفته وی، داشتن اقساط تسهیلات دیگر، محدودیتی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

    میرمحمدصادقی در خصوص تسهیلات کارت اعتباری گفت: در فاز اول افراد توسط سازمان‌ها و دستگاه‌ها به بانک‌ها معرفی می‌شوند و افراد با ارائه کسر از حقوق کارت اعتباری دریافت می‌کنند بنابراین در فاز اول کسانی که حقوق ثابت دارند بر اساس حقوق دریافتی کارت اعتباری می‌گیرند.

    وی تصریح کرد: اقساط کارت اعتباری 10 میلیون تومانی در دوره بازپرداخت 18 ماهه 609 هزار تومان خواهد بود.

    تعیین دوره بازپرداخت 18 ماهه برای کارت اعتباری 10 میلیون تومانی در حالی است که شورای پول و اعتبار در مصوبه خود دوره بازپرداخت را 2 سال در نظر گرفته بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی