عصر بازار

نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد

عصر اعتبار- نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان تحت عنوان "کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید" به میزبانی پست بانک ایران برگزار و مسائل و مشکلات بانک‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.

نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست مدیران بانک‌ها اقدامات انجام شده توسط شبکه بانکی استان در راستای رفع موانع تولید واحدهای تولیدی را تشریح و پیشنهادات لازم را نیز ارائه کردند.
    بنابراین گزارش: تسریع در جذب اعتبارات ابلاغی از قبیل صندوق توسعه ملی ‌به‌منظور ایجاد و پایداری اشتغال، هدایت متقاضیان جدید تسهیلات بانکی به‌سمت بهره‌مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی، رایزنی با مقامات و مسئولان سیاسی و اجرائی استان به‌منظور تنویر افکار عمومی و تشویق بدهکاران به بازپرداخت بدهی بانک‌ها، رایزنی با دستگاه‌های قضائی استان در راستای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های شبکه بانکی، پیشنهاد به مدیرکل دادگستری استان به‌منظور ایجاد یک شعبه تخصصی به‌منظور رسیدگی ویژه به پرونده‌های اجرائی شبکه بانکی، درخواست کاهش رسیدگی به پرونده‌های اجرائی در اداره ثبت بویژه تسریع در صدور آراء ثبتی در پرونده های اجرائی، رایزنی با اداره ثبت اسناد در زمینه تسریع در صدور رأی هیات نظارت و مراجع ذیصلاح ثبتی به‌منظور کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های اجرائی بانک‌ها و پرداخت تسهیلات اشتغالزائی و مشاغل خانگی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی از مهمترین اقدامات شبکه بانکی استان بود که در این نشست مطرح گردید.
    همچنین پیشنهاد به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت آن حوزه جهت وصول مطالبات بانک‌هاو شناسائی اموال بدهکاران، محدود نمودن فعالیت مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و درخواست افزایش سرمایه بانک‌ها به‌منظور افزایش توان پرداخت آنها از مهمترین پیشنهادهائی بود که در این نشست مطرح شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی