عصر بازار

دبیرکل بانک مرکزی:

مردم توان پرداخت اقساط وام خودرو و کالا را دارند؛استقبال خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم

عصر اعتبار- دبیرکل بانک مرکزی با بیان اینکه برداشت ما این است که مردم از طرح پرداخت وام خرید خودرو و کالا استقبال خواهند کرد، گفت: مردم عادی توان پرداخت اقساط وام این طرح را دارند و هم اکنون برخی بانک‌ها کارت اعتباری با سود ۲۰درصد صادر می‌کنند.

مردم توان پرداخت اقساط وام خودرو و کالا را دارند؛استقبال خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سید محمود احمدی  در پاسخ به این سوال که آیا مردم از تسهیلات اعطایی خرید خودرو و کالا استقبال می کنند، بیان کرد: به دلیل اینکه در این طرح نرخ سود بانکی تعدیل شده است، امیدواریم از آن استقبال شود.
    وی با اشاره به نرخ سودی 16درصدی که برای تسهیلات خرید خودرو و کالا ایرانی تعیین شده است، افزود: در شرایط فعلی تسهیلات با نرخ‌های بالاتری پرداخت می‌شود و چون نرخ در این طرح کمتر از شرایط بازار است، برداشت ما این است که مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
    دبیرکل بانک مرکزی در مورد میزان اقساط تسهیلات خرید خودرو و کالا و قدرت پرداخت مردم، گفت: مردم عادی می‌توانند میزان اقساط این طرح را پرداخت کنند و هم اکنون برخی بانک‌ها که کارت اعتباری صادر کردند، سود آن را تا 20درصد تعیین می‌کنند.
    احمدی ادامه داد: در واقع بحث این بود که با مشارکت بخش‌های مختلف صنعت و تولید، نرخ سود به گونه‌ای تنظیم شود که هم بانک‌ها امکان ارائه خدمت داشته باشند و هم با اجرای این طرح بخش‌هایی که با انباشتگی کالا مواجه هستند، از رکود خارج شود.

    پیشتر مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود 16درصد حداکثر 708هزار و با نرخ سود 12درصد 658هزار تومان خواهد بود، گفت: دوره بازپرداخت وام خودرو از 4 تا 7 سال متناسب با توافق مشتری و خودروساز است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو