عصر بازار

برگزاری همایش مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار بانک ملی ایران

عصر اعتبار- همایش مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار با حضور معاونین ناظر برخزانه و روسای دوایر خزانه سراسر کشور و شعب مستقل در محل سالن همایش اداره کل آموزش برگزار شد.

برگزاری همایش مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کریمی در مراسم افتتاحیه این همایش در خصوص تقویت نگرش و توجه به سودآوری در کلیه امور بانک، مدیریت وجوه نقد و کسب درآمد از این طریق نکاتی مطرح کرد.
    در ابتدای این همایش عزیز اله توکلی رئیس اداره کل خزانه، به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل پرداخت و از بهبود قابل ملاحظه شاخص ها و عملکرد این اداره کل خبر داد.
    در ادامه همایش مسئولین اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی و ناظرین پولی این بانک به بیان دیدگاه های بانک مرکزی در مورد مدیریت وجوه نقد پرداختند.
    اتخاذ تمهیدات لازم جهت تامین به موقع و کافی وجوه نقد، اتخاذ تدابیر مناسب جهت کاهش رسوب غیرمنطقی وجوه نقد، تعامل با ناظران پولی بانک مرکزی مستقر در استان، نقش کارگزاری بانک ملی ایران در مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار، رویکرد سیستمی به جریانات نقدی و غیرنقدی بانک ، تاثیر مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار بر ترازنامه بانک در مجموعه بانک ملی ایران را می توان از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
    در پایان جلسه،‌ مسئولین اداره کل خزانه پاسخگوی سوالات همکاران شرکت کننده در همایش در رابطه با مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی