عصر بازار

رئیس و دبیر جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر پست بانک ایران معرفی شد

عصر اعتبار- طی مراسمی و با حضور رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و مدیران پست بانک ایران، معاون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و برخی از مدیران ستاد مذکور، خسرو فرحی به عنوان رئیس و سیدرحمان حسین‌پور نیز به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر این بانک معرفی و از زحمات عبدالرحمن آقائی رئیس پیشین این شورا تجلیل به‌عمل آمد.

رئیس و دبیر جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر پست بانک ایران معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی گزارشی از وضعیت این بانک ارائه و سپس حجت‌الاسلام اسدی نایب رئیس شورای فرهنگی، گزارشی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط شورای فرهنگی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر این بانک را تشریح نمود.
    دکتر سیدمهدی هاشمیان معاون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز در این مراسم گفت: همه باید تلاش کنیم تا اعتقادات مردم در نظام اسلامی ارتقاء یابد و هرکسی در هر حوزه‌ای مسئولیت دارد که این مهم را به نحو احسن انجام دهد.
    رضا بازرگان مدیرکل فرهنگی و اجتماعی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر هم در مراسم مذکور اظهارداشت: ترویج و همگانی کردن فرهنگ نقدپذیری، پذیرش نقدها و بالابردن آستانه تحمل سه شاخصه مهم امر به معروف و نهی از منکر است که همه بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
    وی افزود: بایستی نقد و انتقاد را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کرد و با استفاده از این اصل مهم، خوبی‌ها را درجامعه توسعه داد.
    همچنین دکتر فرحی در این مراسم به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و بر حفظ سلامت اداری و مشتری‌مداری در محیط پست بانک ایران تأکید کرد.
    وی افزود: وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر در این بانک با توجه به گستردگی نقاط تماس آن دراقصی نقاط کشور بسیار خطیر است.
    گفتنی است: درپایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام آقائی تقدیر و ابلاغ‌های‌‌ انتصاب فرحی و حسین‌پور ازسوی دکتر هاشمیان به آنان اعطاء شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی