عصر بازار

حضور پست بانک ایران در دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه جزیره کیش

عصر اعتبار- پست بانک ایران به منظور معرفی خدمات، فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، بازار سرمایه و خصوصی‌سازی و همچنین هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش حضور فعالی دارد.

حضور پست بانک ایران در دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه جزیره کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیران و کارشناسان مجموعه‌های‌های مختلف این بانک به همراه کارکنان شعبه جزیره کیش با حضور در نمایشگاه مذکور با ارائه اطلاعات لازم، پاسخگوی سئوالات بازدیدکنندگان از جمله؛ سهامداران بانک، سرمایه‌گذاران حقوقی و حقیقی، شرکت‌ها و مؤسسات سرمایه‌گذار و صاحبان طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌پذیر هستند.
    گفتنی است: نمایشگاه‌های مذکور با حضور ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها، مؤسسات تأمین مالی و سایر شرکت‌ها و سازمان‌های فعال کشور در حوزه بازار سرمایه و دست‌اندرکاران طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به همراه نشست‌های تخصصی در حوزه بازار و سرمایه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط متولیان و دست‌اندرکاران این امر از هیجدهم لغایت بیست‌ویکم آبان‌ماه سال جاری به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برپا می‌باشد.
    شایان ذکر است: پیش از این پست‌بانک‌ایران در اولین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، بازار سرمایه و خصوصی‌سازی و پنجمین و ششمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره کیش حضور داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی