عصر بازار

دستاورد تازه بیمه معلم برای توسعه فرهنگ بیمه

عصر اعتبار- بیمه معلم در راستای توسعه فرهنگ بیمه و به خصوص بیمه زندگی، بازی ویژه‌ای را برای دانش‌آموزان طراحی کرده است.

دستاورد تازه بیمه معلم برای توسعه فرهنگ بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،مدیرعامل بیمه معلم، تاثیرپذیری و استفاده نسل جدید از ابزار الکترونیک را بسیار چشمگیر دانست و گفت: دانش آموزان نسل امروز کنجکاوی بی حد و مرزی دارند و برای اینکه در آینده بتوانند خلاق، متفکر، انتقاد کننده و دارای بینش علمی باشند،‌ باید طوری سازماندهی شوند که به جای ذخیره سازی حقایق علمی، با مسائل واقعی زندگی درگیر شوند.

    محمد ابراهیم تحسیری اضافه کرد: بیمه معلم به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه‌ای در مشاوره حرفه‌ای بیمه‌های زندگی با به کارگیری ابزار دانش مشاوره مالی و بیمه‌ای، آموزش مهارت‌های فروش در سطح دانش‌آموزان و نوجوانان با استفاده از تکنولوژی روز و ابزار بازی را در دستور کار مدیران خود قرار داده است.

    مدیر عامل بیمه معلم درباره علت طراحی این بازی گفت: فرهنگ سازی بیمه به خصوص بیمه زندگی با توجه به نام مقدس معلم که بر روی این شرکت است، ‌از مهمترین اهداف طراحی این بازی است. بازی Class of Life‌ که به این منظور طراحی شده، تنها ابتدای راه است و در فازهای بعدی این کار قرار است دانش آموزان با استفاده از کلیدواژه‌های تخصصی بیمه، اقدام به فروش بیمه زندگی به مشتریان کنند.

    به گفته وی راه‌اندازی مدرسه بیمه زندگی نیز در این بازی دنبال می‌شود، به طوری که با جمع آوری اطلاعات شرکت کنندگان در مسابقه، یک بانک اطلاعاتی مناسب برای انتخاب استعدادها در زمینه‌های مختلف بیمه و به خصوص فروش و بازاریابی ایجاد می‌شود.

    او همچنین افزایش سطح کیفی و فنی فروش و ارائه تبلیغات اثربخش و ایجاد مزیت رقابتی را از دیگر اهداف طراحی این بازی اعلام کرد.

    گفتنی است این بازی که تحت سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل اندروید قابلیت اجرا دارد. شروع بازی از تاریخ 17/08/94 لغایت 20 دی ماه 94 به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس معلم اجرا خواهد شد. همچنین هر روز یک تبلت و هر هفته یک لب تاپ طبق قرعه کشی به برندگان اعطا خواهد شد.

    جوایز بزرگ در بیست و یکمین سالگرد تاسیس بیمه معلم دو کمک هزینه سفر به کیش به مبلغ 50 میلیون ریال و یک جایزه نقدی 100 میلیون ریالی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی