عصر بازار

بانک مسکن در نامه‌ای به بانک مرکزی:

بانک مرکزی جزئیات وام ۶۰ میلیونی خرید و ساخت مسکن را اعلام کند

عصر اعتبار- بانک مسکن بعد از ابلاغ وام ۶۰ میلیونی خرید و ساخت مسکن در تازه‌ترین اقدام خود نامه‌ای به بانک مرکزی ارسال و در آن تأکید کرد، بانک مرکزی جزئیات این وام را اعلام کند.

بانک مرکزی جزئیات وام ۶۰ میلیونی خرید و ساخت مسکن را اعلام کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن با تأیید ارسال این نامه گفت: بانک مسکن بعد از ابلاغ تسهیلات 60 میلیون خرید و ساخت مسکن که در ماه‌های گذشته به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده بود ،نامه‌ای با این عنوان که بانک مرکزی جزئیات این تسهیلات را به بانک مسکن ابلاغ کند، را به بانک مرکزی ارسال کرده است.

    ایزدی با اشاره به اینکه در این نامه از بانک مرکزی خواسته‌ایم که به بانک مسکن اعلام کند، دوره سود این وام 60 میلیونی خرید و ساخت از محل اوراق حق تقدم را مشخص کند، گفت: بانک مرکزی باید مشخص کند که پرداخت این تسهیلات از کی شروع می شود و با چه مکانیزیمی این تسهیلات پرداخت می‌شود.

    وی ادامه داد: شرایط  اعطای تسهیلات وام 60 میلیون تومانی از محل اوراق حق تقدم بعد از دریافت جزئیات از بانک مرکزی به اطلاع عموم خواهد رسید.

    وی گفت: با ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی در مورد افزایش سقف تسهیلات 60 میلیونی تومانی خرید و ساخت از محل اوراق گواهی حق تقدم این بانک ملاحظات اجرایی و جزئیات عملیاتی خود را در مورد اجرایی کردن این دستورالعمل انجام داده و شرایط اجرایی شدن آن را به بانک مرکزی اعلام کردند.

    ایزدی ادامه داد: بانک مسکن به محض دریافت پاسخ از بانک مرکزی شرایط و جزئیات اجرایی افزایش سقف تسهیلات را به اطلاع عموم می‌رساند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی