عصر بازار

با حضور مدیران ارشد بانک های سپه و قرض الحسنه مهر ایران،

پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران شد

عصر اعتبار- با حضور برخی اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک های سپه و قرض الحسنه مهر ایران، مراسم تودیع حسن موفقی اردستانی عضو سابق هیأت مدیره و معارفه مصطفی پرتوافکنان عضو جدید هیأت مدیره این بانک برگزار شد.

پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن قدردانی از زحمات و خدمات اثرگذار اردستانی در این بانک، اظهار داشت: معرفی مصطفی پرتوافکنان یکی از مدیران ارزشمند و با سابقه بانک سپه به جای اردستانی توسط آقای تقوی نژاد مدیرعامل محترم این بانک قابل تحسین بوده و ما امیدواریم از تجارب وی در کمک به توسعه بانک قرض الحسنه مهر استفاده شود.
    سیامک دولتی با اشاره به فراهم آوردن مقدمات لازم برای بهبود شاخص های بانک قرض الحسنه، یادآور شد: با تکمیل سرمایه، تبدیل بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرکت سهامی عام و همچنین جاری و عملیاتی شدن اساسنامه جدید این بانک، بخش قابل توجهی از مشکلات بانک قرض الحسنه مهر ایران برطرف خواهد شد.
    غفاری عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران وظیفه اصلی این بانک را کمک به نیازمندان جامعه دانست و افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران سال گذشته بیش از 130 هزار تسهیلات ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرد.
    غفاری با قدردانی از زحمات اردستانی ابراز امیدواری کرد حضور پرتوافکنان در این بانک موجبات خدمات رسانی بهتر به مردم را فراهم کند.
    عضو دیگر هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به صداقت و تفکر سازمانی اردستانی و تشکر از زحمات وی، در مورد پرتوافکنان اظهار داشت: عضو جدید هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر به واسطه سوابق اجرایی و نظارتی خود به عنوان یک کارشناس خبره در نظام بانکی کشور مطرح است.
    صمدی ابراز امیدواری کرد با حضور پرتوافکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران گام های مؤثری در جهت رسیدن به اهداف و رسالت خود بردارد.
    براساس این گزارش، قائم مقام مدیرعامل بانک سپه هم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های اردستانی ابراز امیدواری کرد تجربه، دانش، مهارت و تعهد پرتوافکنان بتواند به تسریع تحقق اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک کند.
    محمد کاظم چقازردی تعهد، پاک دستی و نظم را جزو فرهنگ سازمانی بانک سپه خواند و افزود: این بانک طی سالیان متمادی در عرصه های کلان اقتصادی حضور فعال داشته و امروز به یکی از مؤثرترین بانک ها در اجرای طرح های بزرگ ملی تبدیل شده است.
    عضو هیأت مدیره بانک سپه با تأکید بر تقویت جایگاه قرض الحسنه به عنوان نماد اصلی قانون عملیات بانکی بدون ربا در بازار پولی کشور، خاطرنشان کرد: روند نزولی میزان پس اندازهای عمومی قرض الحسنه نزد بانکها، موضوع خوشایندی نیست، به همین خاطر مجموعه نظام بانکی به ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ باید در اصلاح این روند نقش محوری داشته باشند.
    هیئت داودیان عضو دیگر هیأت مدیره بانک سپه ضمن اشاره به سابقه شانزده ساله همکاری خود با پرتوافکنان، تصریح کرد: عضو جدید هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران فردی قانون مدار، کاردان و متعهد است که می تواند این بانک را در رسیدن به اهداف خود کمک کند.
    مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک سپه نیز در این مراسم با تأکید بر ضرورت مدارا با مردم، خاطر نشان کرد: از آنجا که جامعه هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران قشر کم برخوردار جامعه هستند، باید مدیران و کارکنان این بانک در جهت رفع نیازهای این قشر تلاش مضاعف کنند.
    علی عباس شکربیگی ضمن قدردانی از زحمات پرتوافکنان و اردستانی برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
    وی افزود: با توجه به تسلط کامل پرتوافکنان به مسائل و امور بانکی تجارب وی به توسعه بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک می کند.
    عضو جدید هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز ضمن قدردانی از اعتماد اعضای هیأت مدیره به ویژه مدیرعامل بانک سپه به خاطر انتخاب وی به این سمت ابراز امیدواری کرد بتواند به عزت و اعتبار بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک کند.
    مصطفی پرتوافکنان با بیان اینکه اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران جزئی از اهداف نظام است افزود: مجموعه مدیران و کارکنان این بانک با همفکری و تلاش مضاعف می تواند زمینه تحقق اهداف تعیین شده را فراهم کنند.
    عضو هیأت مدیره قرض الحسنه مهر ایران که بعد از 32 سال فعالیت در بانک های سپه و قرض الحسنه مهر ایران بازنشسته شد، در این مراسم اظهار داشت:کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران عمدتاً نیروهای جوانی هستند که نیازمند دریافت تجارب مدیران توانمندی نظیر پرتوافکنان می باشند. به همین خاطر حضور وی برای توسعه این بانک کمک کننده خواهد بود.
    حسن موفقی اردستانی از همراهی مجموعه کارکنان و مدیران بانک قرض الحسنه قدردانی و برای پرتوافکنان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
    شایان ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران با اهدافی نظیر بهبود شاخص های عملکرد مالی کشور در زمینه عقد قرض الحسنه و فرهنگ سازی سنت پسندیده قرض الحسنه با مشارکت بانک های دولتی در سال 86 افتتاح شد و در حال حاضر با بیش از 500 شعبه در سراسر کشور به خدمات رسانی مشغول است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی